Faqja e Pare | Rajoni | Ministri serb Samarxhiç propozon zyrtarisht ndarjen e Kosovës

Ministri serb Samarxhiç propozon zyrtarisht ndarjen e Kosovës

Zgjidhni madhesine e germes: Decrease font Enlarge font
image

Ministri serb për Kosovën tha se Beogradi ka propozuar zyrtarisht ndarjen e serbëve dhe të shqiptarëve në Kosovë.

Gazeta serbe Politika citon sot ministrin Slobodan Samarxhiç të ketë thënë se propozimi, i cili i është dërguar Misionit të Kombeve të Bashkuara në Prishtinë, do të krijonte ndarjen funksionale të serbëve dhe shqiptarëve në Kosovë.

Ai tha se Beogradi njeh juridiksionin e policisë, gjyqësorit dhe doganave të UNMIK-ut në territorin e Kosovës. Por ai shtoi se që nga shpallja e pavarësisë së Kosovës vetëm serbët me ndihmën e Serbisë mund të realizojnë autoritetin e Kombeve të Bashkuara.

Zoti Samarxhiç tha se nëse administratorët e OKB_së dëshirojnë paqe dhe stabilitet, atëhere ata duhet të arrijnë një marrëveshje të qendrueshme. Zëvendës shefi i UNMIK-ut, Larry Rossin tha se dokumenti është dërguar në selinë e Kombeve të Bashkuara në Nju Jork.

Komente (84 vendosur):

Bekimi----TIRANE ne 22 March, 2008 02:02:33
avatar
Koha eshte qe shqipteret te veprojne me maturi--dhe jo me nervozizem si Serbet.Serbet perfundimisht e kane humbur KOSOVEN-Shqiptaret jane te fituar,por edhe serbet ne kosove a jashte duhet ta pranojne realitetin e ri.Nuk eshte zgjillja ma e mirre per shqiptaret por nje fillim shume i mire,,Urime
NEW JERSEY USA ne 22 March, 2008 02:42:57
avatar
NUK GABOHEN,POR ME GJITH PARAMENDIM
E THEM SE MBASI MINISTRI SERB SAMARXHIQ
ZYRTARISHT KERKON NDARJEN E KOSOVE!
NA SHQIPETARE DUHET TE KERKOJME BASHKIMIN E KOSOVES ME SHQIPERI!,ATA PO KERKOJNE PJES QE NUK E KAN PAS KURR,NA
DUHET JO VEQ TE KERKOJME,POR TE VENDOSIM
QE KOSOVA ESHT PJES E PA NDAR E TOKES MAME!KJO ESHT E DREJTA E JONE,PA MARRE
PARASYSH E NGA CILA KRAHINE JEMI!NA
DUHET TU THOMI SERBVE,ZOTIT SAMARXHIQ,
SELERE QE KOSOVEN KORR NUK E KE PASE,
E KISHJE BAKESHISH NGA FRANCA,ANGLIA,
RUSSIA NENE E JUJA,NGA GJERMANIA E
TURQIA,JO NGA AUSTRO HUNGARIA,JU A
DHUROJ VERSAIJ I FRANCES DHE LONDRA E
ANGLIS,O I TRBUAR SAMARXHIQ!TOKA TE PA
NDARA TE TROLLIT SHQIPETAR JENE;
BUJANOCI,MEDVEGJA,PRESHEVA,BILE O I
TERBUAR,EDHE VRANJA ESHT SHQIPETARE,
KET E KA THEN;ISHTE AMBASADORI I PAR
JUGOSLLAVE NE KOHEN E KOMUNIZMIT
JOSIP GJERGJA NGA VRANJA,AI VET E DEKLARONTE SE JAME SHQIPETAR,VRANJA E
KOSOVA JANE NJI.
VELLEZER,MOTRA,FEMI PLEQ,PLAKA,GRA,
BURRA TE GJITH O NA SHQIPETAR TE BASHKOHEMI,ATEDHEU ESHT NE RREZIK NGA
KULQEDRA SLAVO-JUGOR-SERBO MEDHENJ,DHE
NGA EUROPA SHTRIG-
SHQIPETAR TETE GJITH VENDEVE E VISEVE
TE BASHKOHEM-SOT OR KURR,MOS TE PRESIM
SE C'DO BEJE ATEDHEU PER NE,POR ATEDHEU
TE PRES SE C'BEJME NA PE ATE!
LAVDI ATEDHEUT,LAVDI KOSOVAS,LAVDI
KOMBIT TONE! NJI ATEDHE,NJI SHQIPERI,
NJI KOMB E NJI FLAMUR!
JU PERQAFOJ.MARS ME 22/2008
goni ne 22 March, 2008 02:49:27
avatar
Qe prej fillimit te negociatave ky ishte qellimi i serbve-shkijve,por jo nuk do te lejojm kete , nuk do te shkelim mbi gjakun e deshmoreve...
dritani ne 22 March, 2008 02:52:25
avatar
po tani me duket se ka ardhur koHA ME U BASHKUAR TE GJITHE SE BASHKU NE NJE SHTET SHQIPTARE
RROFTE SHBA.
katunari ne 22 March, 2008 02:57:48
avatar
BEKIM,emer i mire e gezofsh.
Te lutem behu REALIST dhe thuaje te verteten kushe JE,je apo nuk je shqiptar.Qfar me ban te dyshoj,shiko si e shkrun fjalen,ZGJIDHJA,
ZGJILLJA,e ne ket form shkruajn,flasin vetem,SHKIET.BEKIM
NESE NUK JE SHQIPTAR-mos perzi mut me krane,se i din shqiptaret punte e veta.
Bekimi----TIRANE ne 22 March, 2008 03:20:13
avatar
O katunare ! Faleminderit per lavdrimin e emnit.Jam shqiptar i veriut me banim ketu.Kritika per drejtshkrimin eshte e drejte. Vendin kombin e dua sa cdo shqiptare tjeter.Pata dhimje koke kur lexova disa poshteri te njerezve te paguar-a-<sllavo-arabo-fetare>e mendova te mos bashkohem me fyerje..E deshiroj ma te miren per kombin tone -BASHKIMIN---PROSPERITETIN..Pershendetje
bekim kijeva ne 22 March, 2008 03:26:06
avatar
Eshte e vertete qe nga Vranja e Nishi jane troje shqipetare se edhe une kam pa e ndegjuar me veshet e mi se si i kane perzene shkijet shqiptaret nga tojet e veta dhe ua kane djegur shtepite te njejren nate,e sa i perket ndarjes kjo le te mbetet vetem enderr e Samarxhiqit e kushdo qofshin ata se se njeher e mire trojet shqipetare do te bashkohen si moti rrofte SHQIPERIA etnike
katunari ne 22 March, 2008 03:35:52
avatar
E,PRA
KJOFSH ME JET
te jame mirnjohes,per mirkuptim.
tung,tung.
gaspri ne 22 March, 2008 04:21:33
avatar
SERBEVE UA TREGUAM ME NE FUND SE JEMI NIPAT E SKENDERBEUT.FUQITE E MEDHA NA NDANE NE 13 SE ISHIM PAK E PA USHTRI NE MES TE OKUPUESVE E FUQIVE ME TE MEDHA TE KOHES SI AUSTRO-HUNGARIA SERBO-MALAZEZET E OTOMANO-GREKET POR HARRUAN SE DHE PO TE NA CFAROSNIN BARI DO TE MBINTE ILIR.TRIMAT E KOSOVES KURRE NUK E KAN ULUN FLAMURIN E ATA VETE E SOLLEN LIRINE.TASH O SERB MBROHU.MOS E NDIZ MA ZJARRIN PRANE SAJ SE PO U NDEZ AI,DO TE DIGJENI VETE.TE RROJE KOSOVA E SHQIPERIA E LIRE.HALLALL QUMESHTI I NENES ATYRE QE NDERUAN KOMBIN FAMILJEN E NDERIN.LAVDI TRIMAVE QE DHANE JETEN.
Ardit ne 22 March, 2008 05:29:12
avatar
Pervec pikave qe jane cekur ne pakon "Ahtisari" per minioritetin serb, te tjerat kerkesa UNMIK-u vetiu s'mund t'ua aprovoje, sepse, keta, po i degjuan serbet, me vone do te kerkojne te rrisin statusin e tyre, te jene Republike serbe nen Republiken e Kosoves. Keshtu qe, cdo gje qe s'u eshte dhene serbeve me kohe ne pakon "Ahtisari", qeveria e R. se Kosoves lirshem dhe pa druajtur nga askush duhet qe ta mposht cdo kerkese te serbeve, qofte nga Beogradi o nga vete serbet e Veriut, te Mitrovices. Mos e lodhni trurin koti nga frymezimi e serbeve per Kosoven, ngase ata tashme e kane te qarte nga ne, Evropa ne krye me Ameriken, se cfaredo ndarje qofte ajo kurrsesi nuk do te lejohet.

Nderkaq, me lejoni t'jua rikujtoj, se po te ndodhej nje gje e tille, atehere konflikti do ekzagjerohej edhe me shume, p.sh., Bujanovci, Presheva, Ulqini, gjysma e Maqedonise, serbet e Bosnjes, serbet e Kroacise etj etj... Por, keshtu ndodh kur shqiptaret heshtin (por dhe duhet heshtur, pasi fuqite me te medha ne bote jane ne krahun tone, bashke me Zotin), po megjithate ne dhe pse kemi heshtur nje cike nuk do te thote se i kemi harruar masakrat qe akoma po zbulohen dite pas dite...... Mos u shqetesoni! Si analist shqiptar, studiues ne Suedi, une mund t'ju them se qe nga 17 shkurti e ka pasur puna e Serbise. Prisni gjer pas 11 majit, zgjedhjeve ne Serbi, sesi serbet do ta nderrojne politiken e tyre per Kosoven. A, nese politikanet tane nuk veprojne me mencuri, jo se do ta realizojne ndarjen funksionale po edhe ndarjen territoriale ne Veri te Mitrovices. Ju faleminderit!!
per katunarin ne 22 March, 2008 06:42:52
avatar
une e pershendes Bekimin qe u tregua shum i kulturum dhe i permbajtur ne ofendimet,e katunarit lus te gjith te tjeret edhe ket katunar selakun te mos nebqmoj as kend se gabimet ne te shtypun i ndodhin qdo kujt .Eti katunar duhet ta dish qe te gjith ne i kemi rrenjet edhe shumica ende jan ne katund ,shum i qmoj po mos ofendu kerkend se nuk asht vendi e me se paku e meritoj,Bekimi pershendetje te gjithve
Dibra e vogel (Peshkopi) ne 22 March, 2008 09:05:08
avatar
Rrofte Shqiperia Etnike dhe zoti e Bekofte Ate. Zoti e bekofte Ameriken qe i kane ndihmuar shqiptaret ne ditet me veshtira te tyre. Shqiptare, pa dallim feje dhe krahine, rrini te bashkuar. vetem bashikim ben fuqine. Bashkim, Durim, Diplomaci dhe Mencuri kerkohet nga te gjthe shqiptaret.

Ju faleminderit!
Unitet! ne 22 March, 2008 09:08:32
avatar
Shqiptare, Ju lutem mos ofendoni asken. Ne keto komente ka edhe serb qe dine te shkruajne shqipen dhe bejne provokime. Mos bini preh e tyre. Tregoni kulture, harmoni, mencuri, diplomaci dhe qyteterim. Tergohuni te durueshem sepse kush duron edhe fiton. Ju bej apel te gjitheve per Unitet dhe bashkim, harmoni dhe respekt!

Ju dua te gjitheve. kam qare nga gezimi per pavaresine e kosoves.

Ju pershendes nga New York!
ervin ne 22 March, 2008 10:04:29
avatar
Ky eshte nje tjeter deshtim i serbeve, nje perpjekje e kote... Kosova i perket nje te ardhmjeje te re..pa nderhyrjen e serbise
burim ne 22 March, 2008 11:10:45
avatar
ALLAHU AKHBAR DUHET TJA HEQIM KOKAT E SLLAVO MAQEDONVE EDHE SERBO CETNIKNVE ME PASTRU KOSOVEN 1HER E PERGJITHMON RRNOFT SHQIPRIA ETNIKE PREJ PRESPES DERI NE QAMERI
Luci ne 23 March, 2008 01:39:51
avatar
K nuk eshte tjeter dshtim po plani i Arthisarit ja jep gjysmen e kosoves o te marre.Rezoluta 1244 e njef kosoven ne perberje te serbise si republik me pavaresi po me vareesi nga serbija pa sovranitet.Kete e pranuan Hashimi Sejdija dhe parlamenti shqip (me falni serbe) se te gjithe ishin serbe .Keshtu qe keni hanger lucin se vete keni pranue.Tashe lehni dhe rreni se jo keshtu jo ashtu ,,patriota ne interrnet".A ne fkte keni pranue qka ka dashte serbija .
Keto jane loja te serbise dhe evropes me ju te mjere kosovari.Keni nderrue komb e qka ka shqiptare ju vete jeni ba serbe me vullnet.
ne 23 March, 2008 01:42:40
avatar
ervin
kosova ka nje te ardhme bashkim vllaznim.Se vete keni pranue.
PRA PS TITOS TITO.
plaku i maleve ne 23 March, 2008 01:55:45
avatar
te nderuar lexues, desha te kyqem ne kete debat lidhur me te ashtquajturin plan per ndarje te Kosoves.Se politika e politikuajve te serbis po kuptohet ,qe te mirret qka mund te mirret nga Kosova, edhe pse me planin e Ahtisarit kan fitu me shume se qe meritojne. Politika e serbise edhe se qka eshte e tyre eshte veq e tyre e qka nuk eshte e tyre duhet te negociohet ose te jete e perbashket. se qellimi i serbis eshte ndarja ajo veq dihet me djegjet e pikave doganore , sulmet ne doganat nga rezervistat , marrja nen kontroll te hekurudhave , uzurpimi i gjykatave, terheqja e policeve nga SHPK , pra ata me ane te shantazheve ndaj unmikut se nese nuk arrihet nje marrveshje me ta nuk do te kete stabilizim eshte nje friksim i unmikut i cili eshte shume i pavendosur . Por politika e Kosoves edhe e gjithe shqiptarve kudo qe jen duhet qe tia bejen me dije unmikut dhe bashkesis nderkombetare se vetem edhe nje leshim sado i vogel ndaj serbeve , do te vije deri te bashkimi i gjitha trojeve shqiptare ne nje Shqiperi Etnike.Dhe se nje here e pergjithmon duhet tiu bhet me dije unmikut se nuk tolerohet me nga shqiptaret ardhja e ketij fare Samargjiqit kur te don ai ne Kosove.pra politika e Kosoves duhet te jete shume sy hapur dhe mos te flej ne keto momente delikate per Kosoven dhe popullin shqiptar se serbia eshte duke u munduar qe te beje gjendjen ne teren ne favor te vetin dhe se nje moment do te kerkoj bisedime lidhur me mitrovicen dhe do qe te kete avantazh ne kete aspekt.
duda ne 23 March, 2008 02:56:39
avatar
E qysh jone Shqiptaret veq folin a sen kure nuk bojne. O trima shume po folni bre si ju si ata ne parlament e si krejt populli.

Po veprimet ku jone kure jone, kto e ka dite edhe fmija 3 vjet se shkijet kane me mare ate pjese te Kosoves zyrtarisht, po edhe momentalisht aty ska met gjo Shqiptare aty jone zero shqiptare edhe zero po guxojne me hi.

Po qa pi fajsoni more shkijet ata pe bojne punen e tyre planin e tyre pi mbrojne drejtat e shkive atje, e ku jone shqiptaret ku jone planet ku jone veprimet per bashkim ku jone akcionet fleni o poppul se gjeth keni flejte e sen skeni bo. Po na nuk vyme sen mes veti vrahem, vjedhim, gjelozojme e me armikun veq ja bojme gati edhe venin e i thojme bujrune mire se vini. Qesi popull jemi ne, se thote ni fjale qysh oshte populli ashtu oshte edhe lideri.

Pra na si popull sjemi kerka, edhe liderat si kemi kerka.
Majmuni ne 23 March, 2008 03:04:59
avatar
duda
o duda keta qe po folin ketu e i bajne qef vetes tere diten rrin me shkije e knejna kinse po behemi ,,patriot".
keta jane si ata ne parlament qe rrejne popullin pasunohen per veti.Daut Haradinaj shpi 3 kat a 4 qe sillet kahe te do me dikitron.Thaqi Sejdija e tjere kriminela ne korriz te popullit.Po ku ju ha palla atyrev per status ata shiqojne pasurin biznesin.Shiqo sa tregtia biznesi behet me serbe tere biznesi behet me parlamentare kryetare komunash me serbe bashke.Krejt at malle e kane prej serbije.E qyshe mu da prej tyre .
Po leji se krejt rrena jane se valla edhe me beograd me jetu mithan ketyre keta pranojne.
halo ne 23 March, 2008 03:05:15
avatar
shkit po dojn me na marre gishtin dhe dikur koken nuk bon me leshue pej kosova esht shqiptar dhe .
katunari ne 23 March, 2008 03:07:42
avatar
PER KATUNARIN,
Pamvarsisht se me qfar toni shkruan,JUVE ZOTRI.
UNE katunari (SELAKU)ju flenderoj(per perzirje,ne mes MEJE dhe BEKIMIT..TIRANE.)
Une katunari po te them se aty nuk pati kurfar fyerje apo ofendimi,ama dyshimi im qe i madhe,duke e njoft,te shprhurit,te folurit e(serbit)shkaut.Keshtu qe ne mnyre qytetare dhe vllaznore kerkova:NESE NUK JE SHQIPTAR TE MOS PERZIN...dhe as gje tjeter,
andaj TY,PER KATUNARIN te lus lexo edhe edhe cmentin tjeter ku une katunari e falenderoj dhe i jame mirenjhes,BKIMIT,per sqarim te problemit
E,TY qe te thot mendja se une jam,SELAK
dhe katundar si qe ti mendon,GABOHESH ZOTRI,gabohesh.
Te falenderoj deri ne pjedistal,per perzirje (TE PA VENDE)
katunari,selak
Njaziu ne 23 March, 2008 03:26:02
avatar
Pershendetje te gjitheve,
Se pari te ua perkujtoj te gjitheve se shpresimisht koha e lufterave ka perenduar nje here e pergjithmon ne keto hapesira. Tjetra eshte fakti se KS ka nje rruge te gjate e te mundimshme perpara saj, pamarre parasysh deshirat tona, ne ende kemi te mesojm mjaft.
Per sa i perket asaj se cka duhet te bejm ne, kjo eshte dicka shume e thjeshte; duhet te fillojm prej vetes te mesojm te sillemi me maturi, te respektojm te tjeret (sidomos kombin tone, Shqiptaret ngado qe jane),te respektojm pushtetin e zgjedhur me vote te lire (kjo nuk do te thote se nuk duhet te ngrem zerin ne menyre te qyteteruar ndaj te keqijave ne pushtet), te i tregojm botes se qyteteruar me vepra se cila eshte me te vertete kultura jone.
Per Samarxhiqin dhe iluzionet e tija nuk e vlen fare te flitet. Shume shpejt mund te kete lufte qytetare ne vete Serbine nga vete Serbet. Keshtu qe durim te dashur. Kaloni mire.
plaku i maleve ne 23 March, 2008 03:44:32
avatar
per majmunin dhe duden,
ju zoteri te nderuar qe jeni duke bere per Kosoven dhe qka keni bere per Kosoven qe te mos jete ne kete situat si eshte sot gati e ndare. Ju jeni ata qe me se shumti flisni dhe debatoni dhe asgje nuk veproni. me vjen keq te debatoj me njerz qe vetes i ngjesin emer kafshe si majmun , dhe nuk dua te disktoj me majmuna.Kush je ti qe vlersosh daut haradinaj e hashim thaqin , ju jeni nje patriot me bateria te cilat bateria i ke mbushur pas luftes dhe deri sa te hargjohen ato bateri ti do ti quash tradhetar ata qe te shliruan.
lAPERI ne 23 March, 2008 03:57:05
avatar
Njaziu
nuk jae udheheq te zgjedhur me voten e lire te qytetarit po me voten e unmikut.Nashta ti ke votue po 70% nuk votuan keta servile qe shiten kombin se edhe ti kane qasi qe se ke gajle se qka je.
E dyta koha e luftrave per ju do udbashe servile kishte mbarue edhe pa dale uck ne skene po lufta u ba.Po prap po te them se lufta per pariotet shqiptare nuk ka mbarue po ka mbarue per ju te pa komb kosovari se perjuve ka mbarue moti.
Sa per lufte ne mes serbeve mos ja ke forte gajle se serbet kurre nuk kane luftue nemes veti.E sa i perket shqiptareve mund te themi po.Se gjithmone ishin servile te huaj dhe luftuan njeri tjetrin dhe sote luftojne.Se cili kshyre te behet me i mire se tjetri me servile per te huajin .te shitesh qka ke shqiptare te shkaterrojshe dhe te nderrojshe edhe historine eshte tradhti te nderrojshe kombe eshte tradhti.Po kesi njerez si ti Plak selaku vetem lehni serbishte as shqip nuk dihni te lehni.Sa per Samargjiqin a po vjen dote vije kure te done se ske shtet ky eshte shteti i juve.
Jo i Patrioteve shqiptare kure te marrin pushtetin patriotet kurre samargjiq nuk dote shkele token shqiptare e tashe eshte toke kosovare ka te drejte se ju qyfty juaj keni pranue bashkim vllaznine.te pranoshe bashkim vllaznine te nderrojshe kombin dhe ti thuashe mos eja ketu eshte budallaki juaja s kinse patriota ME BATERI:
pO JU KNI PRANUE TE MOS JENI SHQIPTARE:
nUK KENI TE DREJTETE FLISNI NE EMER TE SHQIPTAREVE:
Majmuni ne 23 March, 2008 04:15:26
avatar
Po o plak lopari.
eshte e vertet se ti perkrahe kete staus pershesh se prap jetoni me vellezerit shkije se i keni pas kumare te mire.Ju u betut per bashkim vllaznimin atehere edhe sote betohi.
Ska koment per ju..
une kam emnin majmune po kurre nuk u mashtrova dhe nuk i kame sherbye titizmit as komunizmit as servileve as nje partie politike.Per mu parti politike eshte bashkimi vetem ai shqiptare qe do atdheun e jo si kurvat here me ate parti here me at tjetren si ju do qurana.
Per mua partija politike eshte atdheu jo osovari ata te pa fe dhe te pa komb.
Po ju jeni si era.
citi-nbg ne 23 March, 2008 04:24:28
avatar
shkit po presin qe ndonje shqiptar qe ta bej kaken,dhe tani te bertasin,te kukasin.K o s o v e n ekan humb pergjithmon.tekemi kujdes ne shqiptaret derisa te arritemi ne at shkal te lart.Urime PAVARSIN te gjith shqiptaret kudo qe te jen ata,dhe mrapa diellit me 17shkurt08 kalind DIELLI ne Kosov.
Kastrioti nga kosova.. ne 23 March, 2008 04:25:35
avatar
oh at ***** shkine ja u qift ahtisari me gjithe ate paketen e ti,hashimi me gjithe sejdine e dauti me tan ushtaret e UCK...........Keni ndonje koment??
ne 23 March, 2008 04:26:00
avatar
Te nderuar,Bashkombas-SHQIPTAR:
Desha te kyqem edhe njiher ne kete debat,por kkesaj here rreth qellimit SERBOMADHE,per ndarjen funkcionale ne mes SHQIPTARVE DHE SERBVE TE KOSOVES.
Mirpo neve shqiptaret nuk guzojm te jemi aq naiv e te mos i rikujtojm trathetinat dhe maskat e serbo-maqedono-grekeve,si dhe kulturen dhe mentalitetin e tyre,kur dihet mire se te tillit jane ne gjendje me ba cdo gje per t,ia arrit qellimit te vet.
Prandaj cdo shqiptar duhet dhe duhemi te apelojm ne vehtvehte qe te jemi ne gjendje gadishmerie per cdo sfid qe dote na sjell koha,e ardhemja e frikeshme nuk do te jet aq e lehte,por kemi kalue edhe situata shume mate veshtira se kjo e samargjiqit.
alket cizmja ne 23 March, 2008 04:26:30
avatar
Miremengjes,
Ne ralle te pare urime Kosoves dhe rruge te mbare.
Ne qofte se 90 % e popullit te Mitrovices do te shkeputet nga Kosova eshte ne te miren e Kosoves qe kjo pjese te ndahet sot ose neser eshte e njejta gje. Me shpejte eshte me mire , NJe problem me pak.
Por duhet nje kompromis qe ne shkembim ti bashkangjiten Kosoves fshatrat shqiptar ne jug te Serbise.
Cdo popull ka te drejte te jetoje atje ku shumica deshiron.. Liria dhe demokracia duhet te jete perparesi per Kosovaret qe duhet te kuptojne qe ka ardhur koha te bejne dhe ata pak konsesione..ne te miren e vet Kosoves per te ardhmen.
Faleminderit.
Beny ne 23 March, 2008 04:31:20
avatar
Eshte koha e nje veprimi te perbashket te te gjithe Shqiptarve per te treguar vendosmerin e mos lejmit te ndarjes se Kosoves sepse pikrisht athere do te hapet kutija e pandores ne ballakan posaqerisht ku Shqiptaret jan te coptuar ne disa shtete sllave me qellim qe te mos mund te arrin bashkimin e tyre,por tentativa te tilla vetem sa e nxitin nje kordinim te perbashket te shqiptarve per tu shkrir perfundimisht ne shtetin am Shqiprin, por asesi nuk duhet te lejohet te ndahet veriu i Kosoves sepse do te shkelim mbi gjakun e mijra deshmoreve te cilet u flijuan per te kriju Kosove shtet ne kufijt egzistues.
Gorani ne 23 March, 2008 04:39:51
avatar
qe qata qe po ja thosha une qota po bahet o zemljaci.
Kosova i metohija ne moze da bude derzava qashtu po ja thote Arthisari unmik eulex.Po ju do po ja rreni ve po ja folni qashtu.
Jo Mitrovica po as gracanica i enklave u kosovo i metohija sve ce da bude u nasu kontrollu.
Pa rekao sam dobicete kurec moj.
Pa eulex ce bude jos 20 godina ovde.
Samo multietnicka kosovo ce bide.
Pa reko sam imamo puno posteni kosovari posto nema siftari vise i vera ce se promenie pa elle pak spo ka ma as muslimani samo ortodoxi i katolici pollako pollako i sigurno.Ne spo ja ngutmi si ju me reci me fjala ne me puna ju me fjala.
Po spo ja ka ma siftarski kurgja hiq po ja fshijakrejt qka ka siftare.
Paj kena qasi kosovari ce po punojna per ne hala.Pozdravljam svi postene kosovari elle sume mire po ja punoni.
Ziveo multietnicka kosovo.Ziveo Arthisari eulex unmik Thaqi Sejdija i druge dobri kosovai.
Kosovo je billa i bice serbski.
ne 23 March, 2008 04:45:39
avatar
citi-nbg
naj rrofsh ***** ne kosove ska linde dielli po ka perendue o i mjere.
Liverpool ne 23 March, 2008 04:50:27
avatar
Po more Samar gji do te ndajme funksionen por vetem ne dy shtete etnike,nese e doni kete do te japin leposaviqin,Z.Potokun dhe Zveqanin ne kembim me Presheven,Bujanocin dhe Medvegjen dhe ateher do ti kontrolloni kufijte ku ka serbe e ne do ti kontrollojme ku jane shqiptaret,ndersa te gjithe serbet nga Mitrovica duhet te largohen dhe te shkerdhehen diku ne smedereve se bashku me magjupte se Mitrovica kurr nuk ka qene dhe nuk do te behet pjese e serbise per pa u mbulu me gjak,vetem kete e pranojme perndryshe shko shkerdhe robt e tu edhe te Kashtunices.
kasrioti ne 23 March, 2008 04:56:48
avatar
hej o goran un ja u kom pas pre kryet nja dy goranve po ti paske pshtu,hajt se nese vjen dita edhe nje her tja kom jebat at majku.....................
plaku i maleve ne 23 March, 2008 04:57:29
avatar
e more majmun kur ti dhe ai laperi (duket se jeni i njejti person) , me folni per patriotizma ateher vaj ky popull per vete.e kush eshte kah leh ketu po shihet e kush udbash te kam treguar edhe me heret se ma qene udbash ose bir udbashi nuk e din se kush eshte edhe pa qene tradhetar nuk e din se kush eshte tradhetar,ju qe thirrni ne emer te AKSH se shpejti do te shohim se kush jeni , ti majmun dhe laper jeni patriota te internetit dhe nuk keni te beni fare me AKSH. ju jeni ata qe nuk mund te jetoni pa shkije dhe pa vllaznim bashkimin qe shume here e permendi.kur ju e quani popullin tuaj servil ju jeni njeri prej atyre servile i cili pa fije turpi e quan popullin shqiptar servil.pra nuk dua me te diskutoj me kesi pseudopatriota.
Majmuni ne 23 March, 2008 05:10:19
avatar
plaku i maleve
more udbashe po te njofim ty moti ne internet dhe shkrimet e tua.
Po qyshe nuk njifen udbashet dhe patrioet.Po edhe me shkrimin tende po verteton se me ka je.Ne po themi rrnofshin patriotet Adem jashari FBKSH-AKSH levizja vetvendosje ti thua rrnofte Arthisari bashkim vllaznimi politikanet servile tradhtare qfare dallimi i madhe.ne themi se ky statuse eshte mute status ti thua shume mire kemifitue.SE je me shkije bashkim vllaznim po vertetoni ju vete.te perkrahesh planin E ARthisari kushtetuten antikombetare ska tjeter emer tradhtare.
po ska nevoje te mirremi me ty se berlloga te serbise jeni.
Sa i perket Laperit dhe shume shokeve qe kane mendim si ne ju lumte ne nuk kemi mendim te njejte me udbashet si ti.
Luci ne 23 March, 2008 05:15:12
avatar
o plak i maleve
a po ja ha pak lucin etynev patriotave,se ju udbashet jeni mesue tuj hanger luca te shkijeve.
hajduku ne 23 March, 2008 05:16:24
avatar
Ju lumet SHQIPTAR
PER DISA NGA KTU QE FLASIN PER PATRIOTIZEM DHE CLIRIM:
Po ju tham e mira e juaj eshte se keni lirue barkun e n,aneva tuja,se me pas nejt deri tashe vaj halli per to.
a,nuk dine me shkrue pa sharje,dhe emocione,TE MRAPSHT NUK IDUHENI JU KOMBIT E AQ MA TEPER KOSOVES.
Gjini ne 23 March, 2008 05:20:59
avatar
„Katunari“ apo shqip Katundar, mos kritiko dikë për drejtshkrim, kur ti vet bën gabime te patolerueshme në shkrim! Psh. “jam” apo kam shkruhet gjithnjë pa “ë”!
Sa i përket statusit të Kosovës, politikanët tanë janë treguar shumë të matur. Natyrisht se çdo shqiptar e do bashkimin. Bashkimi do të bëhet në kohën dhe çastin më të volitshëm të komit shqiptar.
ne 23 March, 2008 05:24:26
avatar
hajduku
jo hajduk kosoves nuk ju duhen patriotet hajnat,Te lumte vetem hajduknija.
hithi ne 23 March, 2008 05:26:17
avatar
Gjini
e ja ****** maturine-kjo eshte tradhti e jo maturi.ja ****** ***** me gjithe ty.Gjithmone te matur.Gjithmone te humbure qena te serbise.
gjoni ne 23 March, 2008 05:36:07
avatar
GJIN
Per cfar bashkimi kombtar flet ti mor,ne dy shqiptar sun po bajm bashk e ti flet per bashkimkombtar,ik more shko ruj baktien,soti mos e thasht
Gjini ne 23 March, 2008 05:38:00
avatar
Hithi, mos mu vërsul mua, sepse jam mase i sigurt se nuk je më patriot se unë. Vërsulu atij shkavellit më lartë që shkruan në gjuhën “shkineze” (Gjuhën e shkaut)!!!
ne 23 March, 2008 05:44:47
avatar
gjini
edhe ai qe shkrun ne gjuhen e shkaut s,eshte gje tjeter vec se pjell e jotja
hithi ne 23 March, 2008 05:45:29
avatar
Gjini
Patriotet bile nuk perkrahin keta politikane servile qe shiten qkaka shqiptare apo nuk lexon fare.Lexo:kushtetuten planin e Arthisarit.Dhe tregom qka ka mbet shqiptare dhe u kana qajo pavaresi qe po thuani ku po lexon sipas planit te arthisarit une sun e gjeta kerkunde.
PO nashti j keni tjeter plan ne dore .
Gjini ne 23 March, 2008 05:46:35
avatar
Gjon, sa vjet shkollë i ke Qenkam ngatërruar dhe paskam hyrë në faqen e gjysmë analfabetëve !!!!! Ika, se me gjysmanalfabetë nuk bëhet bashkimi kombëtarë!!!! Kur dëgjoj këso zërash, unë mburrem me Qeverinë Shqiptare dhe Kosovare!!!!
laperi ne 23 March, 2008 05:53:12
avatar
Gjini
Gjoni e ka me vend .
Ti perkrahe dy qeverit tradhtare atehere qfare bashkimi po flet.Ku vete keto qeveri kane bere kushtetuten antikombetare pranojne planin e arthisarit bashkim vllaznine me shkije heqin kombin flamurin e ka qka ka.Atehere gjini mire te thote vete jeni pro serbe ku per bashkim ske te drejte t flasesh.SE edhe me kushtetut edhe me poliik edhe me 12444 e dhe me arthisarin ndalohet bashkimi edhe serbija ndalon edhe ju nadloni apo veq po ja fut.
gjoni ne 23 March, 2008 06:06:56
avatar
GJIN,
Po te flet,(SHKRUN)Gjoni
Shkoll nuk kam edhe aq,por,....
Ate cka po do TI, pa e lag pak bothen edhe ti nuk ka,or djal
fehmi gjoshi ne 23 March, 2008 06:15:21
avatar
O popull serbet jan te vdekur per se gjalli ,, ju ka ikur koha e tyre , por shpresoj qe ne shqiptaret te bashkohemi si nji trung dhe te bashkohemi se perndryshe nuk ia vlen as pavaresia e shqiperis e as e kosoves ne duhemi te jemi nji ne te ardhmen shqiperia etnike , ju pershendes nga gjakova
majmuni ne 23 March, 2008 06:17:38
avatar
fehmi gjoshi
etem perkrahni keta politikane tradhtare qe tradhtuan deshmoret qe ta nderruan kombin.kea titiste komuniste keta udbashe e perendon.erbija dita dites po forcohet ne po dobesomi.Aq logjikoni aq vleresoni.
plaku i maleve ne 23 March, 2008 06:24:28
avatar
o patriota me dy dite shkolle , sot keni mesu me shkru e kishe po flasim per politik.leni politiken e shkoni ne runi lopet se vet emrat po iu tregoj se qka jeni qe jeni me dy dite shkolle.marre eshte per ju me permend Adem Jasharin se edhe ai dhe te tjeret heronje qe kan rene per kete toke me pas qene gjalle ju i kishit quajtur tradhetar si po i quani keta qe jane gjalle.
Arabi Musliman ne 23 March, 2008 06:27:55
avatar
SELAM ALEJKUM VLLEZEN ARAB MUSLIMAN!!!
ALLAHU AKBAR..RRNOFT SLLOBODAN SAMARXHIC...ALLAHU AKBAR...RRNOFT MECCA E MEDINA...VDEKJE SHQIPTAREVE DHE AMERIKANEVE...ARABIA KUR NU KA ME PRANU KOSOVEN SHTET...
fehmi gjoshi ne 23 March, 2008 06:39:14
avatar
Une nuk i perkraha politikanet por veq dua qe populli shqiptar te jet i bashkuar ne momentet e veshtira , e ti shfrytezojim te mirat per kombin ton , Kosova dhe Shqiperia duhet qe te lidhen sa ma shme dhe sa ma shpejt per te mir te kombit, se vetem te bashkuar ia dalim , tung majmun
B 92 ne 23 March, 2008 06:51:31
avatar
ARAB JO SJE MUSLIMAN
ARAB TE ISHE MUSLIMAN I VERTET NUK THUA KESHTU ;por ti je pa fe un e die se ska njeri musliman qe thot rroft serbia bre shkavell un jetoj vete bne serbi ama un ta kaj serbin e nanes ha,dhe sguxon serbi mue ma ma ndal fen sa ja pshurri pravllavo cerkven amore vesh ,un jam shqiptar musliman elahmdulilah,por ne jemi nje komb ska dert a asht katolik apo islam ne jemi nje xhak nje flamur. ETI ARAB EKEQPERDOR FEN ISLAME dhe kombin shqiptar se ty duhet me ta vue nje raket ne propanic dhe ne oqean me te gjujt
petrit ne 23 March, 2008 07:00:06
avatar
MORE ARAP MUTI TI NUK JE MUSLIMAN POR JE ORDODOKS SE MUSLIMANI NUK FLET KSHTU NE SHQIPTARET 95 PERQINT JEMI MUSLIMAN ROFT POPULLI SHQIPTAR ::
Arber ne 23 March, 2008 07:03:55
avatar
Eshte per te ardhur keq per analizat dhe komentet percarese qe po lexoj ne kete faqe. Ky eshte momenti me i rendesishem ne historine e kombit tone dhe ne si gjithmone ne histori e ne zihemi per budallalleqe. Do te doja te mendoja qe keto komentet tuaja nuk jan pasqyrim i klases sone politike qe si gjithmone ne histori shikon me shume interesat personale sesa ato te kombit.
Duhet te jemi te bashkuar ne keto momente ti harrojme dallimet fetare e krahinore dhe te jemi te kujdesshem ne analizen e ketij momenti. Une mendoj se qeveria aktuale e Kosoves po ben veprime shume te zgjuara duke lene US-EU te merret me serbet. Ajo qe kemi nevoje ne tani eshte KOHA te fuqizojme shtetin tone te realizojme njohjen nga te gjitha shtetet dhe per kushtetuten mos u shqetesoni ajo eshte nje kushtetute tranzicioni vetem per ta bere DE FACTO njohjen e Kosoves. Pra duhet te tregohemi te zgjuar sic jane treguar greket e sebet ne te kaluaren perdoren miqesite e tyre me fuqite e medha dhe moren gjysmen e trojeve tona.
Duhet ta kuptojme se procesi i bashkimit te trojeve shqiptare ka nisur edhe pse jo de facto. Greko-serbet kete e dine prandaj dhe reagojne ne menyre te tille. Koha eshte ne anen tone. Uroj qe politikanet tane mos ta harrojne kete. QELLIMI PERFUNDIMTAR ESHTE SHUME ME I MADH SE PERFITIMET PERSONALE TE CASTIT. Pavaresisht se gjithmome kam menduar se qeverisja e zotit Berisha ka qene disfata me e madhe e kombit tone nuk mendoj se ky eshte momenti te kerkojme doreheqje e te bejme rremuja por duket qe politikanet tane nuk duan tia dine per kombin.
Gjithsesi mendoj se fati jone eshte vendosur e ska kthim prapa. I uroj Kosoves pavaresine dhe uroj qe nje dite te jemi te gjithe bashke.

LONG LIVE SHQIPERIA
citi-nbg ne 23 March, 2008 07:38:04
avatar
vlen per.NE 23 MARCH,nuk eshoh se jeni Shqiptar,.me 17shkurt08 kalind DIELLI,ne KOSOV,.kurtani ipengon sllavomadh"beogradit,maqedonve,pa shqiptar.zotri tikuptoni gjanat ketu shkruani dhe serbet e serbis.""keni porosi
Liverpool ne 23 March, 2008 08:03:31
avatar
Qeky Arabi nuk po me doket si shqiptare nese nuk gaboj ne baze te te shkruarit ky eshte sllav q din te shkruaj shqip,sepse une njoh shume shqiptare qe jane musliman te medhenje mirpo ata nuk e japin Kosoven ashtu siq e jap ky Arab sllavi andaj ju kisha preferu ta injoroni kete krijese te ndyre.
Kosova eshte dhe do te mbetet e shqipatereve qofshin ata musliman apo katolik ne nje jemi.
Ju pershendes
SHQIPETARI I PA FE ne 23 March, 2008 08:08:05
avatar
o arabi musliman, USA e rrespekton ISLAMIN me shume se kush do tjeter, usa nuk i rrespekton ata qe bejne dhune ne emer te FESE, pra USA eshte e drejt dhe nuk i duron as TERRORISTAT, AS FANATIKAT, AS PEDOFILAT AS MANIPULANTAT AS INTRIGANTAT qe thirren ne emer te fese dhe perpiqen qe ne emer te fese ti realizojn qellimet e veta djallezore dhe antinjerzore dhe te erreta,. gjera keto qe nuk i duron as ZOTI e as USA.
Alexsander Davovic ne 23 March, 2008 09:15:51
avatar
Nuk eshte aspak e drjet, qe Kosova te ndahet nga Serbia.
Kosova gjithe ka qen pjese e Serbis dhe nuk mundem do ta arrij ta kuptoj perse Kosovaret e quajne veten Shqiptare pasi dhe kur shkruajne nuk shkruajne si Shqiptaret e shqiperise madje dhe ku flasin nuk jane njelloj ne te folur e ky eshte nje shembull i thjesht, mos te futemi me tej ne subjekt, Prandaj duhet te na bashkengjite neve dhe pjese e jona e Srbise, dhe as njeher nuk do te jeni mire pa ne Serbet mos harri sa mir ia keni kaluare ne kohen kur keni qen ne Serbia.
Serbia do te jetoj gjata me jeta te gjate.
KOSOVA ne 23 March, 2008 09:29:42
avatar
alexsander davovic,KOSOVA KURRE NUK KA QEN SERRBI DHE KURR NUK DO TE JETE,KA QEN E OKUPUAR, DHE SERRBIA KA BERE SHUME ZULLUM NE SHQIPTARE, ALEX, serrbia ka pre e ga gri gra e femije, ka kalle e ka djege,ja ka nxjer thmijen pej barkut te nenes me thike,ALEX,a bene njeri ashtu, qfare njerz bojn ashtu ALEX, serrbija le te rrnoj gjate sa te doje, por le te rrnoj ne serrbi e jo ne tokat e huja, dhe mos tju boje zullum komshive ALEX, MSOHUNI TE JETONI SI NJERZ, E JO SI KAFSHE ( jo si hajvan, kao stoko), sepse po jetojna ne shekullin 21 e jo ne shekullin 12.
katunari ne 23 March, 2008 09:32:20
avatar
o,bobo,babo
Qenka ba-KAQAMAK-misri,se me than te drejten deshta me u marr pak me qat,GJININ,per Bukershkrim.Sido qe te jet le te jet,ne te shkoj ne dreq te mallkum sikur qe vec paska shkue...
ENVER HOXHA ne 23 March, 2008 09:56:53
avatar
Jo ju shovenist ruso serb.Nuk do te ja arrini qellimit sepse ju nuk do te ballafaqoheni me dy miljon shqiptar te kosoves po me dhjetmiljon shqiptar kudo qe jan.Arabia dhe vendet e borgjezis fetare islame nuk deshirojm qe as te na njofin se edhe ne nuk i njofim ata dhe se shpejti ti o arab nuk do te mund te vish as ne kosov as ne shqiperi sepse neper keto vende do te kaloj rruga per europ,pra portat e europes do te jen ketu e ti pa kete rrug do te ngordhesh per buk ne sahara o gurezi.
Liverpool ne 23 March, 2008 10:22:36
avatar
Aleksandar Dav o viq
Kosova nuk ka qene kurre shkeni,Kosova ka qene e okupuar nga shkenia,po menon qe ne nuk jemi shqiptare se nuk flasim njejejte nje gjuhe e flasim,jemi nje gjak,jemi nje komb,deshen apo nuk deshen shkit ta pranojne kete ky eshte realiteti sa per bashkangjitje me ju kjo do te ndodhe kur Kosova te mbetet pa Shqiptare e kjo nuk do te ndodhe kurre,po shte edhe nje problem per ne te bashngjeitemi sepse ju shume shpejt do te mbeteni ne pashallek te beogradit.Mendoj qe Kosova dhe serbia kurre me bashke nuk do te jene ne kushte normale sepse ju jeni armiqte e Shqiptarise.
duda ne 23 March, 2008 10:31:10
avatar
Paramendoni Hashim Thacin duke u pergjegjure Samaxhixhit, atyre serbve dhe popullit te Kosoves:

Une si kryeminister i Kosoves nuk do te lejoje kure dhe ne asnje menyre qe Kosova te ndahet, Pjesa Veriore eshte e Kosoves atyre qe nuk ju Pelqen te jetojne ne Kosove lirisht munden me shku ne Serbi.
tetovari ne 23 March, 2008 11:00:10
avatar
Koha eshte tu shku per popullin Shqiptar te madh..Rrofshin trojet Shqiptare
Stupci ne 23 March, 2008 11:06:29
avatar
tetovari
kshyre more ty udbashe punet e juaja ne maqedoni se ja lujten ***** mqedonet dhe tradhtaret e juve.Luftuan per kurgja prap maqedoni po ja lune kure po do.Mos hyni ne punet e huaja kure ke punet lluge ne shtepine tende.
Arben ne 23 March, 2008 12:29:22
avatar
Aleksander Davovic LIRIA NE RADH TE PAR.Kosova nuk do ishte kur provinc e Serbis ,fal Evropes ekishit.
B92 ne 23 March, 2008 12:32:40
avatar
KRISHTERI NGA ITALIA KUPTOI RËNDËSINË E ISLAMIT - RAFAEL (SULEJMAN) CASTRO


Jam lindur në një familje krishtere, por nuk mund të them se ishte familje besimtare. Isha i pagëzuar, vizitoja shkollën javore të kishës dhe isha pjesmarrës i bashkësisë së shenjtë. Kisha një fëmijëri të lumtur. Konsideroja se isha i mbrojtur nga të gjitha të këqiat sepse besoj në zotin, respektivisht në trininë e shenjtë. Ky realitet i shkëlqyer më tronditi kur i mbusha 12 vjeç, kur nëna ndaloi vizitat e mia në meshën javore.

Zyrtarisht më njoftoi se më nuk beson në trininë e shenjtë dhe unë jam i pjekur për të vendosur rreth besimit tim, në çka dhe në cilin do të besoj. Ajo më tha se i kishte përmbushur detyrimet e saj ndaj meje, më kishte mësuar krishterimin dhe tani unë e kam rradhën, a do të vazhdoj vizitat e mia në kishë apo jo.

Këto fjalë më lënduan dhe mjaft më dëshpëruan, jo vetëm se isha i dëshpëruar në nënën, por isha i dëshpëruar edhe në Zotin i cili më kishte dhënë këtë familje, e cila më kishte mësuar fenë për shkak të traditave. I ndërpreva vizitat në kishë. Isha aq i dëshpëruar në besim sa që kur i mbusha 14 vjeç plotësisht kisha harruar se ekziston Zoti.

U regjistrova në shkollën e mesme. Atë kohë më së shumti më nervozonin pyetjet për ekzistencën e Zotit, sepse që moti kisha ndërprer besimin në Zot. Ndonëse gjithnjë jam pyetur se a mundet njeriu të jetoj aq gjatë e të mos besoj në diçka më të madhe se çdo gjë. Fillova të pyetem çfarë mund të jet kuptimi i jetës kur njeriu nuk ka besim.

Unë besoj se Zoti çdo njërit i jep ndonjë frymëzim, por njeriu duhet vetëm të mednoj. E petja veten, ku mund ta gjej Zotin. Kisha një mik të shkëlqyeshëm nga Indonezia i cili më dhuroi një kopje të Kur'anit famëlartë. Unë, si një i ri, isha ende i papjekur që të kuptoj bukuritë e Kur'anit. Në fillim lexoja vetëm ato fjali (ajete) të cilat i intrpretoja si agresive ndaj muslimanëve. Pa dyshim se isha i verbër, joobjektiv dhe i marrë.

Kur e arrita moshën 18 vjeçare vazhdova studimet në fakultet, dhe atëherë seriozisht më interesonte besimi i hebrejve. E dëshiroja sepse shpjegonte monoteizmin. Këtë besim e studiova më shumë se shtatë vite dhe mbërita deri tek jesive. Jesive janë shkollat e rabinëve ku studentët bartin veshje të zeza tradicionale, kapelë të zezë dhe mësojnë me orë të tëra. Kisha shumë respekt ndaj mësimeve të shumta dhe polemikave të shkëlqyera të rabinëve. Por, sot e përqafova islamin. Pse?

Në fillim shikoja filma të ndryshëm iranian të cilët në njëfar mënyre më lironin nga kokëfortësia ime me të cilën kisha ndjenja të këqija ndaj muslimanëve, të cilët i konsideroja si kokëtrashë dhe të dhunshëm.

Në njëfar mënyre kisha kuptuar se feja hebreje tregon mëshirë vetëm ndaj atyre që i përkasin popullit të tyre, përderisa si ndryshim nga ata, islami mëshirën e shikon tek çdo njeri, qenje e cila meriton të jet e respektuar, dhe nuk duhet t'i bëhet ndonjë e keqe derisa jeton në paqe.

Gjëja e fundit, ndoshta më kryesorja e cila më nxiti të pranoj islamin ishte sura El Bekare. Unë besoj se çdo njëri i cili me sinqeritet e lexon këtë sure do të kuptoj se vetëm Zoti ka mundësi të shpall diçka të ngjashme dhe askush tjetër.

Duke falënderuar islamin, jeta ime në përgjithësi është ndryshuar. Para islamit, zakonisht flija deri vonë, por sot zgjohem heret, fali namazin e sabahut dhe dita ka njëfar kuptimi. Unë mendoj se islami më ka dhuruar vetëbesimin dhe respektin, dhe më bëri një person bujar, gjë që më parë nuk isha. Këta dy muaj pasi që u bëra musliman kuptova se islami më ndryshoi jetën time, me çka jam larguar nga gjërat e këqia në emër të Zotit dhe me të vërtet kjo për mua është një qetësi e vërtetë.

Konvertimi në islam më kushtoi me largimin e disa miqëve dhe shqetësime të familjes sime për disa kohë, por familja ime pranoi vendimin tim dhe jam i lumtur që miqtë e mi të ri musliman, prej kohës që kam kaluar në islam, janë të shumtë. Përvojën të cilën e kam fituar në islam dhe qetësinë të cilën e gjeta në atë kurrë nuk mund ta shpjegoj me fjalë.
befasija ne 23 March, 2008 12:38:46
avatar
b92
vetem ne vitin 2007 ne gjermani ishte numri rekorde qe u konvertuan ne fejen muslimane.per qdo vite ne gjermani gjerman konvertohen ne fejen muslimane nga 400 500 vete.Kurse befasia eshte se pas terrorit te vitit 2001 ne vitin 2007 shenoi nje rekorde te hatashem 1500 gjerman u konvertuan e fejen muslimae kjo i befaoi edhe skeptiket me te medhenje.
Kjo ishte informat ne te gjitha mjetet e informimit ne tv Gjermane.
Kjo po tregone se dite e me shume njerezi po i afrohen fese me te mire si shpetim pasi jane te bindur se vdekjes kerkushe nuk doti shpetoje.
B92 ne 23 March, 2008 12:51:09
avatar
BEFASIJA
e vertet asht te besoj edi se sa vet ne bot e morrin fejen islame se feja islame asht e paqes,kto pi shiqojn terroristat ne ememr te allahut qa po bejn dhe ato i denon feja islame,sikur ne irland katoliket dhe protestantet ne emer te jezusit luftojn .
hyn te www.islamgjakova.net
www.islamgjakova.net
dhe shiqo se qfar njerz kan ndrruar fen shum njerz te mdhaj avokata politikan q qka mos
Lirimi DURRES ne 23 March, 2008 02:58:05
avatar
O te mjere!!! Konvertimin ne vendet demokratike e kane per <Fan> argetim clollje,cmenduri..si nuk i kuptoni keto.Demokracia eshte njerzore...e respekton te qenit njeri ..mjafton te mos besh gje kunder njeriut e prones tjetrit apo vep. terroriste...Po guxo e bej dicka te tille ne vendet e humbura.te pa dijes ....Te erresires e te varfera.....Kush se ka provuar le ta provojne.....Perfaqsuesit tipike mburren per 'konvertime' PIKA.............
Guri ne 23 March, 2008 03:02:33
avatar
Jav qift krejt Amerika ***** atyre qe jan kunder vellezerve shqiptar musliman,
Jav qift krejt Amerika ***** atyre qe jan kunder vellezerve shqiptar katolik.
Arabi Musliman ne 23 March, 2008 03:22:42
avatar
JAH BISMILAHI RAHMANI RAHIM AMIN JARABI ELHAMDURLAH MUSLIMAN JALLA HABIBI AVDULLAH ALEJKUM SELAM ADEM DEMAC JARABI JALLA JALLA MONA MI ARKADAS COK GYZEL SHYQYR AVASH AVASH JESHIL BUQKURUSH XHYVECH SUXHUK BAKLLAVA..
shkodrani-1 ne 23 March, 2008 03:23:08
avatar
Tarak2--karuc bek thona ketu ke soo- seE diO- nuk thkoder ,Me ata homo rrike ne gioe .qit lajmin ne gazete se vine me te pa..Menimi jot nuk eshte drejtesia ..vete ,i manget ne tru Mendoj se shlqimi manchester ishte i sakte dhe te siguroj per komand-baba..kenke me nivel---ooooooooooe ban pershtypje.....
Antoni ne 23 March, 2008 03:29:02
avatar
O TI ARABI MUSLIMAN O TY TI ****** KREJT QKA KI PO TI NUK JE MUSLIMAN PO AS SHQIPTAR TI JE NAJ MAXHUP A NAJ PAKIC KOMTARE E KOSOVES SE AI NJERI QE TALLET ME FE AI SI PER KET AS NJE FEJE.
Arditi ne 23 March, 2008 04:43:13
avatar
Ata shqiptar qe nuk respektojne nje shqiptar me perkatesi tjeter fetare, ata s'e meritojne t'u thuash SHQIPTAR, ngase ata jane burrece dhe percares te KOMBIT. Te besosh ne Zotin apo jo eshte e drejta e cdo njeriu. Une jam mysliman dhe krenar, te tjeret le t'u perkasin feve te tjera ose te jene te pafe, une s'dua t'ia di per kete. Me me rendesi eshte kjo, qe, ne gjendje lufte, kur ne pyetje eshte feja dhe kombi, te gjithe te jemi te bashkuar sikur nje grusht dhe dhe te flijojme jeten per shoqi shoqin.

Pa fe s'ke as komb, pa komb s'ke as fe!

Ne vend te huajin s'mund te mbash fenë sic do ti vet. Nje shembull i qarte per myslimanet eshte ai ne France, ku nxenesve mysliman iu ndalohet percja.

Ne vend te huajin s'mund t'i praktikosh traditat tuaja, nuk t'u lejohet te mesosh gjuhen tende. Nje shembull i qarte ky per gjithe KOMBIN SHQIPTAR eshte ai ne Turqi, ku 5 milion shqiptareve s'u eshte dhene e drejta te studiojne gjuhen shqipe.

Prandaj, ju lus te gjitheve te qendroni se bashku dhe t'i jepni rendesi njeri tjetrit, pavaresisht perkatesise fetare, sepse mu ata te cileve sot ti s'iu jep rendesi, mund te jene ata qe do ta zgjasin doren ty ne ditet tua me te veshtira. Nje shembull i qarte eshte ky, pra Shqiperia dhe vellezerit tane ne Maqedoni, kur gjate luftes ne Kosove ishin keta; katoliket, te krishteret dhe myslimanet, te cilet i strehuan me mijera refugjate, me perkatesi te ndryshme fetare, nga KOSOVA.

Ju faleminderit!!
bal balija ne 27 March, 2008 01:42:42
avatar
ah serbi he nonen e nones ty ho po qa hamam don ti oj shkin bir shkine ,ik baju shko ne sovjet union ku ke lindur ktu je vetem si touriste ne balkan .B92
Teuta M ne 28 March, 2008 06:25:53
avatar
Sa kot qe lodhen keta serbet, te ngratet. Gjene propozim per ndarjen e Kosoves phyyy. U kry me ky film dhe perseritje ska, sepse me 2-4 prill aprovohet "Karta e adriatikut", qe dmth se edhe Maqedonia shkon ne Nato, dhe me kycjen ne Nato cdo pretendim per ndarje merr fund, dhe cdo propozim i tille eshte nule!

Pershendetje
Teuta,Tetove
Teuta M ne 28 March, 2008 06:34:07
avatar
Edhe dicka...ska nevoj te komentohet ceshtja e fe-se askund se fundja eshte bindje personale, sdi sa here e kam thene. Nuk eshte teme per opinion kjo qe hapni ju vend e pa vend. Pervec tjerash tema e lajmit ska te bej aspak me punen e fe-se...pse keni ngecur te kjo teme, thjeshte cuditem shume cfar natyrash paskeni...Ju kisha uru per nje tendence drejt transformimit mental ose shkrut "fare refresh ur mind pls".

Mandej pervec tjerash lajmet qe i publikojne ketu nuk publikohen per te nxitur debate dhe replikat te behen ne ate nivel qe secili te mundohet te bind tjetrin, sepse fundja per cdo ceshtje gjithkush ka bindjen e vet, plus asaj lajmi ne fjale ishte vetem lajm qesharak dhe asgje me shume., thjeshte eshte nje dcika me vlere nule, qe dmth se sdo ndodh kure...e sqarova pak me larte!

Faleminderit