Faqja e Pare | Kosova | Policia terhiqet nga Mitrovica e veriut dhe ne te patrullon vetem KFORI

Policia terhiqet nga Mitrovica e veriut dhe ne te patrullon vetem KFORI

Zgjidhni madhesine e germes: Decrease font Enlarge font
image Makine ne dlake sot ne rruget e veriut te Mitrovices

Tensionohet situata ne veri te Kosoves, ne Mitrovice, pas zbrazjes se gjykates se OKB te sulmuar javen e kaluar nga protestues serbe.

Gjatë trazirave të serbëve në veri të Mitrovicës eshte qelluar me automatik kunder misionit paqeruajtës ndërkombëtar në Kosovë, KFOR. Lajmi eshte pohuar per agjencine Reuters nga një zëdhënës francez i KFOR-it. Nuk janë dhënë detaje të tjera per ngjarjen. Reuters, duke u bazuar ne deklaratat e deshmitareve, raporton se gjate perleshjeve te forcave te KFOR dhe UNMIK me protestuesit serbe ka pasur te shtena armesh, por me pas policise I ehste dhene urdher te terhiqej dhe ne qytet tashme patrullojne vetem forcat e KFOR-it 

Forcat e UNMIK nderhyne duke hedhur gaz lotesjelles, nderkohe qe gjykata eshte rrethuar nga mjete te blinduara per mbrojtjen e saj. Ne qytet ndihen shperthime dhe dhe shihen makine ne flake.
Shumë prej protestuesve që morrën me forcë ndërtesën e gjykatës javën e kaluar ishin ish-punonjës që humbën vendet e punës në vitin 1999 në fund të luftës në Kosovë, kur ajo e vendos nën administratën e Kombeve të Bashkuara.
Serbët kanë zhvilluar protesta jashtë ndërtesës për disa javë, duke penguar punonjësit shqiptarë të gjykatës të kapërcejnë urën mbi lumin Ibër.

Komente (86 vendosur):

Teuta ne 17 March, 2008 03:59:09
avatar
Me vjen mire ce me ne funde edhe bota e shef se me ken kane pune, njerze te dobet pa ndjenja e moral. Kemi pase veshtir ti tregojme botes se kushe jane shkjet po ma ne funde ja arritem qellimit.

LAVDI DESHMORVE JU FALEMNDERIT AMERIK
hajduki ne 17 March, 2008 04:06:46
avatar
Kjo qfar po shihet dhe po shkruhet,nuk esht tjeter pos qoroditese,por ma qorodites eshte,Realiteti se qfar jemi ne shqiptaret...?
Ehhhh,
Tarrasbulba ne 17 March, 2008 04:19:55
avatar
Teuta ta qifshin ***** po ti qasi meqke ja kurrfare dallimi nuk keni.
Ti kena me ta ** ***** ma zi se atynev.Thirre Artemije ne ndihme ti qifasha robt karakterin e kurves qe lehe si meqke hala ketu.
E ske te ndalur.
mark kelmenio ne 17 March, 2008 04:40:30
avatar
tarrasbulba,shko ndihmoje kosoven turk e bire turkut e mos rri tu sha se artemija po i del zot venit te vet e popullit te vet more klysh kurvet po sa shef nje emen katolikut shqetesohesh more pis.del ku je mshef e shko ne mitrovice e mos leh si qen
Endrit Gruda ne 17 March, 2008 04:41:51
avatar
Shqiptaret jane kombi me i lashte ne Ballkan ne trojet e tyre sic i ka fale Zoti(apo NAtyra)Mirpo te ndare ne principata e vilajete,sejcili i PARI ne ,parine ,e tyre me kohe nuk ditem te BASHKOHEMI,te kemi ARSIMIN tone.dhe qeverisjen tone.Asnjehere perpjekjet e bijve me te mire shqiptare nuk kane pushuar,me pushke e pende,per ta vendose kombin tone ne vendin e merituar.Rezultatet jane konkrete.. jo te gjitha ato qe deshirojme menjehere..porte gjitha arrihen po te vleresojme e respektojme njeri-tjetrin pai edhe e tjeret do te na vleresojne...
mark kelmenio ne 17 March, 2008 04:44:53
avatar
endrit gruda,me ty jam dakorte,pore me disa qe i besdise veja jone katolike nuke e kuptoj.po a jemi ne qe devijuam apo keta qe vjellin vrer per katolicizmin,qe ai po i shpeton nga kthetrat serbe
hajduku ne 17 March, 2008 05:11:02
avatar
Me te vertet para botes po dalim,
QORODITES,
Une personalisht jam musliman,ama mbi te gjitha-SHQIPTAR.
Por kur e kerkon momenti jam edhe,Katolik,se jam -SHQIPTAR.
Si do qe te jet ju APELOJ qe te mbesim,
SHQIPTAR:
KOSOVA ne 17 March, 2008 05:13:07
avatar
MARK DHE DISA SI TI, KOSOVA NUK ESHTE AS TURKE AS SERRBO-RUSE E AS ITALIANO-SPANJOLLE-LATINOAMERIKANE, KOSOVA ESHTE FUND E KRYE SHQIPETARE DHE KA QENE E PUSHTUAR 500 VJET NGA TURKU, DHE E PUSHTUAR NE MES TE PERIUDHES 1878-1912 NGA SERRBET TE CILET BEN SHUME ZULLUM DUKE VRARE,GRIRE,PRERE E DJEGUR E KALLUR QDO GJE E GJALLE QE U DILTE PERPARA, KETE E BERI EDHE VETE ME BEKIMIN E EVROPES QE SHITEJ HUMANE DHE E CIVILIZUAR, DHE U QLIRUA NGA KTHETRAT SERRBE ME NDIHMEN E USA-USA, SE SA PER DISA VENDE EVROPIANE SI ITALIA , SPANJA ETJ. SOD NUK DO TE MUND TE GJEJE NDONJE SHQIPETARE JO VETEM NE KOSOVE PO AS NE BALLKAN.
populli ne 17 March, 2008 05:15:43
avatar
ooo krijesa, ju po e beni ate qe kerkojne te tjeret, te gjejme dallime ne mes veti e te percahemi...ikni e diskutojini diku tjeter problemet qe i keni, e ne na perket t'i percjellim ngjarjet e te tregojme urtesi. Tarrasbulba, duhet te te vije turp per fjalet qe i ke shkru, aq ma shume nese e mban veten mysliman! Meqe ra fjala, myslimanizmi nuk eshte devijim! Ju lutem, mos beni vleresime te pabaza e qesharake...Nderimet e mia
hetemi ne 17 March, 2008 05:19:18
avatar
O shki der kur kshtun more. pse spo shkoni ka keni arrdh.
i pershendes te gjith shqiptart ku do ** jan
mark kelmenio ne 17 March, 2008 05:48:24
avatar
kosova me te vertet te pershendes,dhe eshte shkrim krejte real.sikure ty nuke te bashkon gje ma turqit e aq ma pak me arabet,mos mendo se me bashkon gje me italjanet e apo ameriko latinet qe jane katolik.se te gjithe e dime se si katolik si musliman ne na kane trajtuar si te pa cilesi.sa per europen jam plotesishte dakorte,por disa ketu sa ta shohin emrin katolik mendojme se jemi pro serbe.eshte plotesishte gabim.kelmendi eshte vrare me shkja gjate gjithe historise,e nuk ka pse te jete pro tyre e kunder vllezerve te vet qe jo ne pak raste u jane gjetur afer.sa per itali e france serbia do ishte serbi e kosova e zhdukur.edhe ne kohen e skenderbeut populli shqiptar po te kishte nje shtet te fuqishem qe ta mbeshtete zdo nderronte fene sic bene serbet me ndihmen e ruseve.pore edhe vatikani ne ate kohe nuke e ka ndihmuar sa duhet popullin tone.pra uroj qe kto dasi mos te ekzistojne ne mes popullit shqipetar
toni ne 17 March, 2008 06:09:08
avatar
mos shikoni kisha e xhamia
feja e shqipetarit
eshte shqiptaria
Pashko Vasa
Ju lutem mos beni komente pa sens qe te qeshi bota me ne. Ata qe bejne komente kunder feve ne shqiperi po luftojne vete shqiptarizmin por thjesht me injorancen qe kane nuk arrijne ta shohin.Pershendes gjithe ata qe e ndjen veten Shqipetar dhe qe mbrojne dhe rrespektojne bashkombasit e tyre pa dallim feje e krahine. Katolik e mysliman mos harrojme kemi nje nane
KOSOVA ne 17 March, 2008 06:09:30
avatar
EDHE UNE TE PERSHENDES, E DI ESHTE FATKEQSI TE KUPTOI SHUME MIRE, ESHTE NJE PJES QE KA VETDIJE SHUME TE ULET, DHE NUK E DI NGA MUND TE KEN QEN TE NDIKUAR KETA, POR NUK DUHET VARE VESHIN ATYRE ASPAK,PER SHKAQE TE NDRYSHME KANE VETEDIJE DHE HORIZONT SHUME TE NGUSHTUAR DHE NUK DUHET TE MIRREMI ME TA, EDHE UNE TE PERSHENDES PERZEMERSISHT DHE UROI QE MOS TE KETE DASI ABSOLUT TE PANEVOJSHME NE KURFARE BAZE E AQ ME PAKE NE BAZA FETARE E KRAHINORE NE MES TE POPULLIT SHQIPETARE, DHE KOHA DO TI RREGULLOI DHE DO TI VENDOS GJERAT NE VENDIN E VETE NATYRAL VETEVETIU NE MENYRE SPONTANE SEPSE KOHA PO PUNON NE ATE DREJTIM, PERSHENDETJE E Q,DO TE MIRE.
mark kelmenio ne 17 March, 2008 06:35:16
avatar
kosova,jetoj ne new york dhe qe si kam ardhur ketu kam patur komshi familje muslimane shqiptare,kure kami patur nevoje as ai nuke ilinte femijet nen kujdesin e arabit e as une te ameriko latinet por kemi ndihmuar njeni tjetrin se jemi shqiptar jemi perpjekur tja ushpjegojme se duhet te rrini me femi te shiptareve se te gjithe e dime se spanjollet jane me katoliket ne bote,por ata jane edhe me te degjeneruarit.kam shume respekte edhe per ata musliman qe nuke jane shipetar por qe jane punetore e shofin punen e tyre.ku jam ritur vete kurre si kam degjuar keto meghithese kemi qen te perzier.kisha jone katolike ishte ne mesin e shtepive muslimane dhe te them te verteten jo qe se kane trazuar por na nxirrnin edhe uje te krite ne vere per te gjithe.ashtu si edhe mua nuk me shqetson as pak xhamia ne fshatin tim se,une i shoh shoket e mi duke pire te gjithe se bashku e duke luajtur se bashku pa dadhim.por keto i interesojne dikujte e ai nuk eshte shqipetar.duke ju uruar te gjitheve,uroj qe populli shqipetar te ket gjithmone bashkim e begati,kudo qe eshte.
germani ne 17 March, 2008 07:32:46
avatar
kshtu duhet me ja ba shikeve se ata nrishe smarri veshe se me dialoge ata skuptojne, veqe vazhdo unmik e te dine bota me kane ka pune ju pershendes te gjithve lexuesve.
Gorani ne 17 March, 2008 07:50:33
avatar
germani
O MORE germani po unmik je me ne.Ata spo ja rrasin ju kosovari.Ne elle pak pe marmi krejt kosova.Bile bashk kadal kadal zajedno me greqija pe marmi elle albanija.I tako nema vishe siftari samo kosovari.Qeta kena prit me ja hjek qet siftari.Ktona e hekem bashke me mikan tane evropadhe unmik.Qetash ju po faroi vet.Ne Albanija kane marre gjysa greket italija dhe serbija polako po farohi qeshtu explosiva vrasje ne mes veti e qeshtu.ne kosova i metohija qashtu perdita vrasje samoubistvo explosiva dhe po faohi vete.Nishta unmik opet ne pe kena vllada ne enklava po ju budalla po menoni qashtu.Ju spo qitate plan Arthisari dhe rezolucija 1244.
Ju po mashtrohi shume zemljaka.tako veq 19 godina keni thana qe po keni shtet po nuk kishi.Elle as qe dotekeni.Thaqi Sejdija nuk po kane guxima me shkue ne enklava serbske.elle hala po vijne politikana serbija ne kosove pa vete llada ne prishtine.Se serbija po ka sovranitet dhe rezolucija 1244 pe lejon.
Po jetoni ju me fantazma tako kao sada.Ju vq po ja shohni andrra e ne dhe serbi po punojna.Qe dobijate kurec ovi enklava ne kosova dhe mitrovica spo keni shanca kurre ma me marre.
Pa poznamo mi vas koji patrioti ste.Ovi Uck kane vdek.E ju po jeni veq qashtu para populli kao patrioti veq me fjala.
Po pe dia na se qfara patriota jeni ju kosovari.U vreme rata samo malo ste billi me UCK.Mi poznamo da ima malo kosovari qe po dojne me na farue neve .PO ata jane pal elle shumica e kosovari hvala bogu po punojne me ne ala shume.Ima dosta posteni kosovari.Pa mi mislimo tesko ka mu kana per ju kosovari.Hala ma tesko se sada.
Ti Germani dobro si u nemacu pa zivi u miru tamo.Ti ne znas sto se dogadza ovde u kosmet.Ti spo ja di hiq se qfare plane po ka ne kosovo.
Ju veq vallzoni pevate dh muzika.tako qe doijte nas kurec.
atixhja ne 17 March, 2008 08:36:29
avatar
ne shqiptart duhet mu bashku gjith trojet tona ater ska kush na lun ne ballkan rrofshin miqt tan
germani ne 17 March, 2008 10:51:40
avatar
o gorane shko biri te minit se e kin hupe kosove e re se ini mete te izoluare e spo kini ku me shkue pse spo shkoni ju ne serbi se as ata spo ju dojne se ne ve na bojshi shkoni ne shqipri ku e kini kushtenice se thejke kurre kosova ska me kane shtete e tashti per fate te mire jemi ba shteti i cili quhet REPOBLIKA E KOSOVESE ; here a vone skini qare pa e pranue realiteti e ri se per drishe skini vend ku me shkue se as EVROPA spo ju done .
kelmen ne 17 March, 2008 12:29:31
avatar
germani,lene goranin rehat se eshte si puna e gomarit,qe ujku e kishte hanger deri ne gjys e mbrohej nga veshet.edhe keta nuke kane faje se kurre skan pare ken kundra ketyre.por per dite e me shume do e kuptojne se ku po katandisen.uroj shqipetaret te jene te bashkuar e mos te bjene preh e provokimeve te ketyre shqrlatanave
hajduku ne 17 March, 2008 01:00:52
avatar
goranit
o,goran,do te bajm nji allashveresh une (HAJDUKU)dhe ti (GORANI)qfar;
Do ti nrojm emnat,se tash sa koh e kam nji QEN pa emen e diqka po pelqen ky emni yt,goran,tingellon mire ne familje tne(qenve)
E Ti merre ket emrin tem(HAJDUK)e qoja NANES,tane i pershtatet,se me siguri te ka vjedh dikun
Gorani ne 17 March, 2008 01:14:17
avatar
germani ,hajduku kelmen.
po spo ja ban qashtu bre zemljaci.
Mislim qe ju po ja bani si ai gomari.QE pe haje qajo ujku e thoke jam ne endrra.PO spedi pse po gzohi aq shuma.Po emra republik po po gjysma kosova serbi dhe minoritari ,po elle ju jeni minoritara.Se ma kurec spo keni siftara po kosovari.Elle me kustetut elle me plana te Arthisara.
E ne po kena policija tona dhe komuna me flamura serbija dhe pasoshi serba.Po elle ju te eulex dhe serbija pasoshi.Pa ako ovako psujete ne dobivate nista.jo jo tako ju kosovari mo ja livritni edhe me ju jebe evropa dhe serbija.Ju po keni volja me ju kapa me evropa elle me te huaja.Krejt vashe zene se jebe me unmik kfor .Pa poslle 10 godina nema vishe kosovari svi multietniqka svetska derzava.
Pa nije tako zemljaci-kosova nema sovran.
Po sovrana po eshte serbija.I ova rezolucija 1244 spo ja hekin keta evropa elle unmik.
Pa ustav isto tako ne permen territori i kosova elle metohija.Samo priqate nesto ovde u internet.Pa zajeballi ste.
kasno ja za vas zemljaci.Opet bratstvo jedinstvo.
Ziveo Thaqi sejdija i nasi posteni Albanci kao vi.
lugina ne 17 March, 2008 01:21:17
avatar
GORAN
SHUJ se ti je bira e mram e kavallit ,dhe disa vite skeni me u qujatur goran por qoran apo coban,amore vesh o biri shkines se ju gjithmon naj keni vra tinza shpines ,por ne shqiptart thom ne keng qa ka hasmi qe u prish ne kok,ZOTI NE QIELL E NE NE TOK ;
E NE PER JU TASH JEMI ZOT:'
SHYQYR ZOT SE NUK KA NE LUGIN GORAN;se mjer ju ,pasha zotin e kishe harrue dhe dajt ku i ke ti o gollman apo goran.NE PRESHEVART i djegim shtat jorgana per nji plesht .kuptove.?
KOSOV NAN KREJT PRESHEVA JEM ME JU:mbane secili kombin shqipetar mos i merrni lakmi askujt .
oh sa mir se jam shqipetar
ish_UQK ne 17 March, 2008 01:31:44
avatar
oh GORAN o bir qorrke o bir shkine o bir rraspie o ropt ** prefsha more mut i qenit be pisin e nanes ta ****** more mut se ste paskna taku ne luft se ta kisha ** ****** e grujen e ***** e kejt qa ke vesht ne dor ti kisha jep si jau kemi jep dove ne luft edhe ruju se si ferk kam met gjet se kush ***** tem je ti kam me ta ** at nan shkin se e ke kam met rjep amore vesh ta ka ** ***** AKSH ka met gjet kysmet permes ketu ne ineternet se jan njerzt se i gjejn keto sene edhe ti ke me kan nder te paret o bir shkine o ropt ti prefsha nja ka nja
LUGINA ne 17 March, 2008 01:33:00
avatar
GORAN
EJ O PAPAK MOS TE KA FJET MAMI YT ME NJI SHQIPETAR se shum fort e din gjuhen shqipe ,po shuj more ahmak mshile at qenef ose wc goj qa e kie mos fol serbisht ,se ka me ardh dita ke me krue koken tende,ty s,duhet as pasaport kosove me te dhan duhet me te que ne pirot me ble batka nr.42 .
ah no.. juve skeni faj ju jo ,juve asht desht uck me ja hup krejt koken me ju vra si thiun ne akull,mos harro
AKSH JAM aksh kam me vdek, un isha ish uck-ucmpb etash ora per ju 5 ne 12 ose 5 para 12-te .sate dush shama fjalen ,se un fjalor i yt nuk jam .por me ma shajt shqiptarin te rrehi te bej llom dhe ta qie at pidhmom
Arabi Musliman ne 17 March, 2008 01:41:13
avatar
JAHBISMILAHI RAHMANI RAHIM E ISTIKATA MYSTEKIM HVALA ALLAHA STO SMO MUSLIMANI..VLLEZEN MUSLIMAN KTHEHUNI NE TOKEN E ALLAHUT NE MECCE E MEDIN LENE KOSOVEN SE AJO ESHTE E SERBIS!!!
GOMARI ne 17 March, 2008 01:48:09
avatar
lugina, gorani, laperi dhe me disa emra te tjerë, eshte i njejti person,e ai person eshte BIRI i im.
baba YT ne 17 March, 2008 01:56:17
avatar
Per Birin tan e murem vesh,
Po na trego,i kujt eshte BABA i YT.
LUGINA ne 17 March, 2008 01:56:33
avatar
GOMARI
MOS E KE GORANIN VLLA un besoj se ti kurr far pik xhak shqiptari ske .ik more shko ma mir ne vend tendin kue ke , besoj se je shka e jo kosovar.turp or turp .
besart krsniqi ne 17 March, 2008 02:28:20
avatar
ej mos folni pa lidhje bre se as qe jeni ne tem a
arbeni ne 17 March, 2008 04:20:43
avatar
pershendetje! ti ARABI MUSLIMAN po hajvani qe koke bre, po ty a bin la deni po te thot qe kosova eshte serbi a?"Ai qe lufton per vend te vet e per popull te vet ai e ka vendin e meritum te Allahu i qofshim fale"kshtu hot kurani e ti thu leje kosoven e shko ne arabi, po ne te shkon edhe ne te rrijne Palestinezt ne Arabi masi paska ven boll e ne ta lajn rahat Izraelin.
e per juve muslimant e lodht qe munohi me ba ndarje ne shekullin 21 mos mundohi me i nenqmu katolikt se ata jan patriotet me te mdej te kohes se pushtimit otoman Turk,e juve fundamentalistav ju tham qe ju jeni bin la dena e ju siq e din krejt bota jeni aleat me te mdhaj dhe dora e djatht e komunistav dhe e krminilav RUS dhe SERB.Une jam musliman dhe falenderus sa te kam jete per Ameriken krishtere dhe boten demokratike se sa per vellezerit musliman ishim zhduk pergjithmon.
Mushi men njerz e ta qojm Kosoven ton te dashur perpara me pun e jo ta shajm njeri tjetrin pse i takon nje feje tjeter dhe mos harroni se ne jemi shum pak qe te kemi gjith ket urrejtje per njeri tjetrin.
Pershendetje nga Arbeni
Shqiptari ne 17 March, 2008 04:31:21
avatar
O ARABI MMUSLIMAN! A E KE GRUAN TË MLUME ME SHAMI, SA SHUM TA KANË **!
tA ****** """"" BRE MUT! PO ÇFAR MUT MUSLIMANI JE TI? TA QIFT BOTA NANËN. hE SHKA I SHKINËS!
shpati ne 17 March, 2008 04:39:55
avatar
A ka zote kjo shpi????????????
A ka administrator kjo faqe?
Mos lejoni lloj-lloj budallekut ktu
Burhani ne 17 March, 2008 04:46:00
avatar
o Shqiptari mos bi pre e ketij te ashtuquajturit Arabi Muslimani kjo eshte e rrejshme sepse ai vetem per ta perllosur religjionin e bukur Islam paraqitet se kinse eshte mysliman.Ai aspak nuk eshte mysliman por me dredhijat e veta po mundohet me i arritur qellimet e veta te katilit.
Shqiptari ne 17 March, 2008 05:02:09
avatar
O Burhani!
Pajtohem me ty, por zemra me palsi nga ai farë "musliman Hajvani"
qeshte_duke_ndodhur ne 17 March, 2008 11:04:00
avatar
me sa me duket, eshte duke zire nje gje. frigohem se kjo do te kete per ne pasoja me te medha sesa per serbet.

shpresoje, se nuk kam te drejt.

ps.
ju "shqipetar" qe grindeni, ruane energjine me mire, per gjera qe i kontribojn vendit, me kohe dhe vend te duhur.

FLM.
behari_kaçaniku ne 17 March, 2008 11:43:37
avatar
Duhet te gezohemi te gjithe qe jemi shqiptare mandej kjo qe po ndodhe ne Mitrovicen e Isa Boletinit etj.,kjo u tregon botes demokratike se kush qenkan shkijet e shkines tashe vetem durim jone kadal dal e ka treguar efekftin para botes se qyteteruar prandaj edhe kjo ngjarje na jep nje shans edhe ma te forte per kombin tone,edhe mos te habitemi se edhe shperthimi ne shtein ame te shqiperise mund te kete per mendimin tim nje huti nga sherbimet e fshehta qe veprojne edhe te ne por edhe te ata vetem e vetem ta arrijne qellimin e tyre me ane te propagandes .po shyqyr qe ne krye kemi Sali Berishen me Bamirin se edhe atje focat komuniste (te majtet) kane nje ide sikur serbet e Kosoves dhe te Serbise te sabotojne ne dem te popullit shqiptare ,se per momenti gjithkujte i kishte ndodhur e leje ma shqiperise qe ka forca te huaja per ta penguar ate dhe kosoven qe te cin perpara. por qka deshta te shkruaj vetem drejtesi ka per te na ndihmuar se zullumqarin as zoti se don , e din i madhi zoti qysh ka me ja prue serbise dhe armiqeve tane shekullore,LAVDI TE GJITHE DESHMORVE DHE RROFTE KOMBI SHQIPTARE.
valon ne 18 March, 2008 12:31:25
avatar
Ku pi marin shkijet armet.
A pe kontrollojn granicen kta te Kafor´it hiq.

Per qdo 100 Meter duhet me pas kontroll.

kta UN vet kan faj pi lojn shkijet me mor zemer.
Spi denojn fil me Burg.
luci ne 18 March, 2008 12:44:19
avatar
mark kelmenio
Qifasha ***** ti pi pshtone shqiptaret .
Ja feja katolike kana tuna pshtue magari io serbise.katolik ka patriot qe kane merita.Po ka edhe shume pro serbe qe njof.
Po kaedhe musliman qe bashkpunojne me serbe.Po me nje fjale aa nuk kane fe.
Arabi Musliman ne 18 March, 2008 04:28:15
avatar
SELAM ALEJKUM VLLEZEN MUSLIMAN. ASHTU ESHTE SE FEJA E ISLAMIT ESHTE E MIRË DHE AJO ESHTE ARABE. E NA ARABET PER KET PO LUFTOJM QE TE JU TREGOJM SHQIPTARO AKERIKANEVE SE TE KRISHTERET JAN BARBAR..JU VLLEZEN MUSLIMAN KENI GABUAR SHUMË QE FILLUAT LUFTË ME SERBIN,,JU E KISHIT MIRË ME SERBIN VLLAZNIM BASHKIM KURSE JU E DIGJUAT AMERIKEN DHE FILLUAT LUFTEN ME VLLEZENIT TAN SERB E RUS..NE ARABET NUK KEMI ME PRANU KOSOVEN SEPSE AJO ESHTE E SERBIS.
majmuni ne 18 March, 2008 04:40:12
avatar
Burhani
jo ai nuk eshte usliman ja kaolik ja i konvertum.Se jane konvertu do per perfitime ne jehov.Po ky eshte i njejti person Valoni e me shume emra.
Po y eshte bashkpunetore shkau.
Ky pah shume gjelozi ne fene me te mire ne bote.Qe shume njerez me perminent po kthehen ne kete fe.Po kombi dhe feja kane dallim.Po ky skalidhje se ky separi sa kombpo ska as fe.
toni ne 18 March, 2008 04:47:52
avatar
Kush je ti qe quhesh arab mysliman? Nuk kuptoj pse shkruan shqip? Shko e shih punen tende se nuk ke pse jep opinione ne faqen e shqipetareve.
Endrit Gruda ne 18 March, 2008 05:11:34
avatar
Une jam Shqiptar shqiptar me besim musliman.E di se kete fe te paret e mi e kane nderru rreth 240vjet me pare.I di kushtet rrethanat,arsyet...Ata ne asnje moment nuk kane nderru gjakun shqiptar,emrin shqiptar ,BESIMIN SHQIPTAR.Ne opinionin tone te gjitha fete jane te barabarta kane qellim te shenjte,pasurimin shpirtror...Ne familjen tone ne shoqerine tone kurre nuk kena pare dallime fetare-percarje pasi nuk do kishte kuptim feja...,arabi musliman'dhe shoket e tij qe po i takoj edhe ketu ne perendim,jane te pa pune ,dembelate pa moralshem deri ne palce kurrizore,njerez te tymosur ne tru nga droga dhe parja e qelbun e lindjes mesme,njerez pa eikuliber e gjak njerezor,percares te neverishem pa taban,jane pakice e vogel qe mundohen te grumbullojne tru-shperlare rreth vehtes.Keta bastardhe larg trojeve shqiptare se i felliqin ...Me ta duhet te perdoren mjetet demokratike e jo si te atyne barbare-anti njerzore-anti fetare-kimikaze..Zoti i marrofte..Deshiroj te komunikoj ne adresen time egruda@hotmail.co.uk dhe ne mob.
Sahiti ne 18 March, 2008 05:23:59
avatar
Endrit Gruda
nuk eshte e vertet se shqiptart para 240 viteve kane nderrue fe.kjo eshte propagand serbe greke dhe italiane.Shqiptaret si shumice ishin musliman gjate tere hitorise po rrethanat lufterat ndryshuan historine.Mvaret prej kujt lexon historine tane.Ne qoftes eshte shkrimtare katolik normal qe ai ka shkruar sipas interesave te tyre greke italiane dhe serbe.Edhe serbet mundohen te na paraqesin si kosovari a fe se nuk kemi qen musliman po kinse turku na ka ba.Po eshte e vrtet se as turku as shkau as bugari as greki nuk ka arrite te naj ndalojne fe muslimane.Edhe pse po qesin lot krokodilli disa katolik pro serbe si Don Lush Gjergji udbashe i serbise.
Po secili ka mendimin e vete.Po edhe muslimanizmi edhe katolicizmi jane ardhe prej shteteve Araba aziatike.E nuk kishin pjelle ne ballkan eshte normal.
Po lumi ai qe beson e njeri ai qe nuk beson.
Pamarr parasyshe se qka e ndien vetin.Une jetoje ne perendim dhe jame i lumtur qe jam musliman nuk kam pengesa po kam shume me shume autoritet se do qe shiten si katolik apo tjeter.Bile kame shoqni me shume intelektual te huaj po me plot rrespekt.E ata qe nuk kane fe se dijne se qka jane dhe jane musliman po per interesa thojnejo ky jo ai a hajne mishe derri kinse te kulturum beso nuk kae rrespekt.
Agroni ne 18 March, 2008 05:28:13
avatar
Ooooooooo arabin e kalit, derrit, serbiiit , shakut, katunarit oooo thi o bir shkine o te qifshjin krejt shqiptaren ***** e m,otren ty e ta captofshin e te gjufshin ne berllok se mke nxjerr prej taktit aaaaaaa vec me dit kush je nuk te erdha me te qij me ka krejt e sheh ti
Agroni ne 18 March, 2008 05:30:22
avatar
O SHUME KAM QEF ME TE PA BRE O ARAAABIN E E ARABIS MUTIT, O TA CIFSHA MEKEN E MEDINEN E TI ****** KREJT QETO FAR SALALLAHA TKARIT TY O **** MUTI
Endrit Gruda G.B ne 18 March, 2008 05:44:15
avatar
Sahiti-t!Nuk jam aspak i befasum s ne dyshimin tan.TI don me me tregu historine e familjes time?Me co nje mesazhe dhe nqs banon ne ANGLI takohemi e bisedojme.Ma dergo adresen tane.Une jam personi qe paraqitem.jo i dyshuar,nuk mashtrohem nga mashtruesit.Jam familjare dhe punoj shume..Me origjine jemi te tille.,Kam deshire te bisedoj me ty se qenke interresant,sidomos ne lamin e historise..Ne kete shkrim nuk ja vlen ma teper...PO nuk komunikuam do tte shkruaj ma teper..
ne 18 March, 2008 05:45:30
avatar
Agroni
mos shaj more pis meken shtepin e shenjet.Po shaje kete pis qen Arabi shka.Ky nuk eshte shqiptare po naj gabel magjup me siguri.Ja i konvertum.Pis shkau ipaguar nga serbija italija ja greqija.
Teuta2 ne 18 March, 2008 05:47:49
avatar
Endrit Bravo, e cmoj shume ate qe e ke cekur me larte se para 240 vjeteve...po te njejten histori dij dhe une gje qe eshte mese e vertete. Po sdij pse e lejon te biesh nen ndikimin e shumices...thjesht lexoji dhe injoroji se qe ne start e kam verejt se fare pak dijne histori, dhe aspak se kuptojn aktualitetin... Te pershendes nga Tetova...
Agroni ne 18 March, 2008 05:50:59
avatar
Hey pash Zotin mka nxjerr prej takti ky arabi saqe skam nerva ta kontrolloj veten, po ky seshte normal bre, a nuk e lexoni se cfar shkruan...Po ktij i vjen era edhe ne msn se eshte ashtu pisi me mjeker te gjate e pantulla te shkurta e i vjen era gjubreeee...Oj gjubre e botes, ik hup ne arabi, O talibaan i gjoree. Dil e trego kush je se po du me te taku live e me ta tregu qejfin ty.
Sahiti ne 18 March, 2008 05:57:49
avatar
Endrit Gruda G.B
Kishte me qen interesant te bisedojme shume gjera po ketu nuk jane rrethanat.Po me beso se kame lexuar shume literatura .Po historia jone eshte shume rrena se se kena shkrue vete p te hujt.
Mvarret se kushe qka ishte.
Po duhet ditur se fejen muslimane po e flliqin do te flliqur qe janevetem ne leter.Po edhe ne fejen katolike e ne do religjion ka derra te zi.
Me rendesi eshte te besoshe.Po une them se ka shume ntelektual boteror me fame boterore qe pokalojne ne fejen muslimane.Po ata qe bejne keq nuk e rrespektojne fe.Se ska as nje religjion qe perhap dhune e sharje pone radhe te pare parashohin rrespekt dhe ndihme te varferve.
Eshte nje zote ne bote per te gjithe.
Une kame pas oferta me pagese qe te nderroj relijionin me beso.
Bile shume te medha parash kerr shtepi po nuk kam pranuar as qe dote pranoje kurre.Me para nuk shitem.Po ehe per ua eshte e pa pranusjhme qe nje religjion te kthen ithtare me para-e kjo po ndodhe edhe te ne ne kosove dhe shqiperi.
Po te pershendes .
Ne qoftese ti endine veten ashtu siq thua ashtu lete jete.Po mos u bane viktim e propagandave serbe greke dhe te huaja.
toni ne 18 March, 2008 05:59:30
avatar
Tani cdo gje qe na ishte mare e fituam. E vetmja menyre qe te na mposhtin eshte qe te na perçajne dhe per kete duan te perdori fene. Ju lutem kush e quan veten shqipetar mos te bjeri pre e lojrave te ketyre antishqipetareve.
Majmuni ne 18 March, 2008 06:02:37
avatar
Teuta2
u ***** ta ****** edhe ty apet u lamerove a.
Kjo eshte si ai Arabi serbe.Edhe ko teuta eshte serbe ja gabelk.me ba qesaj mi besue na ka hanger dreqi.kjo eshte nje kurve prostitute evetme.Qe nat e dit qerravet dhe pallet ketu ne inzternet.Kjo eshte e konvertuar apo shkinegabelk.
Kjo p mudohet te imponon mendimete veta si ky arabi musliman shka dhe kjo shkin.
Shyqir qe sjane shqiptar keta muta si kjo dhe ai.
ne 18 March, 2008 06:05:47
avatar
Agroni
mos i thuaj taiban.Se ata jane njerez te shkolluar dhe me te zote.Ky eshte magjup gabel shka.
Po talibanet ishin dhe kane miqesi me sume vende.
Po aty jane ne pyetje intzersat politike ekonomike strategjike.
Teuta2 ne 18 March, 2008 06:06:02
avatar
Perderisa e ke emrin MAJMUN, skam cka flas me shume....

hahahahahahaha....IM PROUD TO BE ALBANIAN
luci ne 18 March, 2008 06:07:36
avatar
Teuta2
po shka ***** di ti te lexojshe .A Artemije ta dha ate histori apo papa nga greqija apo nga italija.Apo tuj u shkerdhi me arkanin e morre ate histori.
Teuta2 ne 18 March, 2008 06:10:51
avatar
Nuk e njoh kush eshte ARKANI AS ARTEMIJE, hahahahah herae pare qe i degjoj , dhe sme pelqen me ti degjoj se me duken emra sllav...Kush i permend keta emra duket se ka pasur pune...po le se po na del qe edhe me pseudonime po dishit ti thirni..

hahahahahah....IM PROUD TO BE AN ALBANIAN..SME NJIHNI KUSH JAM UNE BREEE...
Lahu ne 18 March, 2008 06:12:39
avatar
Teuta2
ka sa Amerikan potkapin oj kurve e shkaut.Apo indian a ruse a itlian a ..
kurva shkine bollica e Artemijes.meqka e serbise.
Teuta2 ne 18 March, 2008 06:15:22
avatar
hahahahahaha.plasniii se u knaqa tu qesh budallakina njerezore...thjeshtesira...amebaaa 1qelizore
Rizahu ne 18 March, 2008 06:53:50
avatar
Teuta2
teuta 1
Nje mut eshte nje kurve.Qyshe zgerdhihet kure tja permendesh Artemije dhe Arkanin.Se kinse nuk pi njofka dashnoret keto jane bllofe ..
hhaahahh meqk e serbise ti me gjeste me shkrimje tregon se sje shqiptare po kurve shkine.Se shqiptarja nuk perbehet ne te huajt as ne fe te shkijeve.
rtemije ne 18 March, 2008 07:39:24
avatar
teuta une jamkatolik apo vjen me ma hanger pak ***** se pahe qef.masi si do muslimanet po e kame pa pre po ska gajle ti pe do qashtu te shakut.
Liverpool ne 18 March, 2008 08:07:08
avatar
Teuta2
Me vjen mire qe ke lexuar dhe e dine Historine mirpo mendoj qe nuk eshte e rruges te injorojsh bashkebiseduesit tjere sepse nuk i dime aftesite e tyre dhe nuk e dim as kush jane.
Poashtu ketu po shoh disa emra si psh Arab qe flet shqip e une nuk besoj qe ka rab qe dine gjuhen shqipe qe nenkupton se ky individe eshte per fat te keq shqiptare dhe deshiorn te jete arab andaj ketu kam nje verejtje per moderatorin i cili jep mundesin e dhenies se komenteve pa i korigjuar fare qe eshte arsyeja kryesore pse kemi meso komente te papergjegjeshme dhe ju kisha sygjeruar moderatorit o te mos lejoj publikimin e komenteve te papergjegjshme ose te ndaloj te drejten e dhenies se komenteve.
Sa i perket fese a jemi musliman,katolik apo ortodoks une ju kisha keshilluar te mos merreni me kete çeshtje aq shume sepse ne kemi identitetin tone si Shqiptare sepse jemi dhe do te mbetemi shiptare ndersa ata qe don ta identifikojne veten ne fe para kombit une medoj qe jane njerez naiv dhe me ta nuk duhet te merremi.
Ju pershendes vellezer dhe motra shqiptare kudo qofshit ju.
melika ne 18 March, 2008 08:42:38
avatar
ju kisha lut qe mos te fyni njeri tjetrin se te gjith jemi shqiptar e kjo asht me merendesi ju pershendes te gjith ...
Arabi Musliman ne 18 March, 2008 08:44:02
avatar
SELAM ALEJKUM VLLEZEN MUSLIMAN..UNE DI VLLEZEN SE JU NUK LEJONI TE FYET FEJA E ARABIT MUSLIMAN.UNE E DI VLLEZEN SE JU FALENI NEPER XHAMIJA ME GJUHEN E SHEJT.UNE E DI VLLEZEN SE JU SOLIDARIZOHENI ME VLLEZENIT ARAB QE MOS TE NJIHET PAVARESIA E KOSOVES...SHQIPTARI NUK KA FEJEN E VET VLLEZEN..KURSE NE ARABET E KEMI FENE ISLAME..
fortesa ne 18 March, 2008 10:21:28
avatar
Pershendes majmunin dhe pajtohem plotesisht me juve, se e tera eshte e vertet dhe mendoj se esht ekoha qe presidenti, kryeministri etj te dlainpara popullit dhe tju tregojn te verteten, se SKA Pavarsi e posaqerisht jo per Mitrovice,, gjithashtu duhet tju tregojn popullit se Mitrovica eshte e ndare.
Gezimi ne 18 March, 2008 12:34:29
avatar
Ju administratoret e kesaj web faqeje, nuk e dij a keni qasje ne keto komente qe po lejne keto njerez.
Euuu skam koment.Keto jane vetem lajme njerez.sjan tema qe ju duhet ti zgjidhni, leni sharrjet edhe fyerjet.
Deri me tash pershtypje me kane lene komentet e Teutes2.
Teuta edhe une te them mos repliko me me njerez te ketij niveli se ti qenke larg shumices ketu.
HAHA- ne 19 March, 2008 10:51:01
avatar
HAAHAahahaha.po lene bre ket ARABIN se ky asht i vram ne kry ky ka dal shinave mo ska kthim per kta ky qdo dit kto fjal i shkruan .ky nuk asht musliman bile ,veq e keqperdor fen,ktu tema asht politik e jo feja ahhah po budalla qe je
Luci ne 19 March, 2008 10:56:09
avatar
Gezimi
naj haksh lucin o gzim po qasi muta jeni vetem emrin e nderroni .A teuta lavirja a mos je vet teuta.Kurava e serbise,
leje ti redaksine atasju kane faje se fole ti pa lidhje .Teuta thojka ma laperca ne kete faqe.
nusja e katunit ne 19 March, 2008 11:04:46
avatar
qe besa mu si e vogel me kan shit per ni burr mate vjeter se une e aj punon ne zvicer e une qe besa po e dredhi a ka ketu noj katunar te fort me muskla
SHKEVE ROBT REN NE PIDH E KTYNE (FETARVE -+) VEQ NANEN ne 19 March, 2008 05:21:30
avatar
OOO QELBANIKA NI SERB MUTI NE MESIN E JUVE EDHE JU KREJT LEHNI E VJELLNI KUNDER NJERI TJETRIT

UA QKERRDHEFSHA GJUHEN ARABE E ATA HALAKULAT E GJITHASHTU UA ****** EDHE MARIEN QE E KAN QIR TE GJITH QOBANET E JERUZALEMIT = KOPILI

KREJT MUTA JINI
VEQ AI QE SKA HISTORI ESHTE FETAR
OKUPON E BEN KRIME NE EMER TE FEJES SI TURKU 500 vjet E SHKAVI 100 vjet NE TROJET TONA

TASH QINU SE PO JA U QIJ ***** JUVE E POSAQERISHT SHKINAT ....VEQ ATO ME MUSTEQE JO! HAAHAHAH
plaku i katunit ne 20 March, 2008 10:43:50
avatar
per ty RIZAH edhe per ty MAJMUNI ej ti je ni mut me fal ni ne shprehje ju tjert aaama qeky majmuni eshte nje veq pej nrron emrat ::::

TEUTA TEUTA TEUTA TEUTA

ma e mira je tybe mos ta nin hiq a si kralic je valla mos i ngo klloshart se jan dal qytet pej mali pej maslufte heheh e spe din hala qa eshte qyteti hahahh nr 1 je TEUTA mos ta nin ty be repekt per ty ..................MAJMUNI plas plas valla se ska kush se e nal TEUTEN hiq se kralic qik eshte
o popull ne 20 March, 2008 01:50:11
avatar
apo e shihni sejan kthye poltikant ne serb ne kabinet kosovar,ata jan ende shpiun te serbis,po pse more e hani njeri tjetrin e denoni e shani,qfar kosovar more jeni ju a pak keni hjek ne luft a?moni more se marre asht un kur lexoj keshtu tham uh be qa mas paska ne kosov ,por behuni burra mbane njeri tjetrin zgjatna doren dhe dushmanit,se qeshtu nuk ka pavarsi ,sdi qapo doni ma ju ma shum,kur lexoj njeni shan drenicen njani shan krytarin e krejt qeshtu mjer ju
Teuta2 ne 21 March, 2008 01:10:09
avatar
Plaku i katunit,faleminderit shume.

Edhe nje keshille per injorancen e paskajshme qe shfaqet ketu: VAZHDONI TE SHKRUANI SEPSE NDRYSHE SKA SI BEHET KOMPARACIONI MES KAFSHEVE DHE HUMANES..Ka vend edhe per juve, dikush ketu e kish thene nje fjale saqe edhe tash kur me kujtohet me qeshet, po shfaqeni edhe me emra po edhe me natyre kafshesh, dhe dukeni sikur vini nga kopshti ZOOLOGJIK.

Ju araba e ju te tjere me emra kafshesh jeni udheheqesit e injorances ne trojet shqiptare., por fatkeqesisht ose "fatmiresisht" keni perkrahje shtazarake. Kjo eshte njejte sikur kafshet te flisnin :))))

PROUD TO BO AN ALBANIAN

Teutaaaa
Majmuni ne 21 March, 2008 01:29:57
avatar
plaku i katunit euta
ja qifshin ***** krejt sqiptaret dhe muslima.SHKEVE ROBT REN NE **** E KTYNE (FETARVE -+) VEQ ***** net
Edhe ty ta qifshin ***** krejt fetart.Ju treoni se nuk kni kobe as fe ateiste ata nuk e dejne vetveten e leje ma kombin ata zoti kagaq rrugaqe kurva prostituta.E Ky plaku eshte ai plku qe u perbejke ne serbPo me besoni se krejt qe ta qe po lajmerohen si keto ket jane qelbanik shkije.Ty Teut po te them me ba me ta rras Majmuni te muslimani ma kurre nermen ska me te ra pe te Aetemijes.
E te gjithe juve te pa fe qetu ja qifhs ame qka keni edhe zoti ishalla ju faron per 1 jave.Ja ** ***** se ju nuk i vyni as shkaut.
PO livdon ferterja kusin.Kushe a met ma me fole plaku i serbise qe deri dje eshte ** me shkije edhe gruen ja kane ** e kjo teuta ma me dunjane faleminderit shume.
luci ne 21 March, 2008 01:33:43
avatar
o popull
pavaresi tkarit.
Me pas pavaresi ishin punet me mire nuk dote kishe perqarje.Kjo eshte pavaresi e shpijunave.TI as pi heton se kushe qka eshte,Ata qe pe livdojne kete status bashkim vllaznim jane ishe titistet udbashet dhe sherbetoret serbe.Kurvat prostitutat.
Gorani ne 21 March, 2008 01:39:40
avatar
Plaku teuta
po ja pershendes shum.Qashtu po duhet ju jeni me posteni prej qatynev.Ska muslimaa samo katolika ortodoxa iraela.
Muslimana spo ja dojna ne serbija.Sada ima puno posteni kosovari nema siftari.
Pa do jetojna me bashkim vllaznija bratzstvo i jedinstvo.
Samo tako ste u pravom putu.
Pi harrojna qato lufta sada me kshyra me punue svi zajedno multietnicka kosovo.
Pozdravam Teutu i Starca.
Ovi Drugi nisu vazni za nas kosovari i serbi.
Ziveo kosovari i serbija kosovo i metohija.
Teuta2 ne 21 March, 2008 02:21:18
avatar
Hey ti Goran a mundesh edhe njehere emrin teuta mos ta permendesh se seshte per serb, aq me pak ske pse me pershendet mua okey...

Me vjen me vjell prej gjuhes serbe dhe nocionit fe-ja!

I urreeeeeeejt apo kupton.
Keshtu qe mos provoko ketu me na pershendet serbisht, po hec dixhja ka Beogradi.
Bye byeeee

Proud to be an albanian
Gorani ne 21 March, 2008 03:07:53
avatar
Teuta
spo ja ban qashtu qe po ja thue.
Se nuk po guxojna ti ofendojna ´qeta populla qe po jetojne ne kosovo.Se Plani i ARthisari po sef kosovo multietnicka.Dhe Thaqi Sejdija po garntojna se po jetojna krejt ravnopranvi elle kustetuta po ja thot cashtu ravno pravni.
Ti teuta po ma pelqen ma se sumti se spo do qeto muslimana siftara.Po qastu po ja do katolika elle ortodoxa.posto i Bullgarija ne voli sitare muslimane pa i oni kazu nema muslimani u kosovo samo katoici i ortodoxi.Pa ti nisi muslimanka.
Nuk je samo ti pastenskakosovarka ima puno si ti.
Pa necete ili hocete kosovo je multietnicka.Elle qetu po vetet plani i Arthisari elle rezolucija 1244 elle unmik elle eulex.
Elle 20 godina po rrina qetu me mbiqire kosovo i metohija.Pa vllada spe ka Thaqi Sejdija po multietnicka vllada.Elle eulex pe kcira situacija.
Pa znam da imas tekoca sepse qeta kosovari po ta shjna elle ti elle krejt qe po mendojna ndrishe.Po nemoj da sllusas tako ljudi.Mi smo ravnopravni.
Ziveo multietnicka kosovo i Arthisari plan.
Pozdravljam teuta i svi posteni kosovari.
samo tako.
DARDANIA ne 21 March, 2008 03:49:19
avatar
GORAN
O KALI I BANATIT;PSE NJERI JE AQ I PRAPAMBETUR ,pse fol pa lidhje ti je nje shqiptra i klases se dyt ti ske vleft per kurgja hiq,ty as fam yte ste don ,po ha buken tende e mos baj gajlen e huj,
GOMARI.pse e lejon veten me fol pa lidhje ,ti me duket nuk ke kur far xhak shqiptari or qoban un jam 15 vjeqar pse e lejon veten me te than dikush ma i ri se ti.
PA FE SKA ATDHE ne 21 March, 2008 06:29:26
avatar
O MORE MAGAR O NJERZ PA TRU PO QKA PO MENDONI JU NUK ESHTE E VERTET SE NEVE FEJA NA LA PERMAS JO JO MORE TE MJER NUK KA FEJA LIDHJE ME PRAPAMBETJE POR KA FAJ KOKA O NJERZ TE LIG PO A NUK E DIENI JU QE FEJA ISLAME KA QEN SHUM MA PERPARA SE FEJA E KATOLICIZMIT SI PER ASTRONOMI SI PER MEDICIN E SHUM E SHUM LEMI KENI NEVOJ ME LEXU MA SHUM ORE TE MJER A E DINI JU QE KTA KRISHTER APO QIFUT E KAN VJEDHUR KODIN E ARDHMERIS PREJ FES MUSLIMANE KUR KAN PATUR CEVILIZIM MUSLIMANT KETA TE KRISHTER KAN FJETUR NEPER SHPELLA NUK ESHTE FEJA QE NA LA MAS POR KOKA EDHE NEPER AFRIK KA SA TE DUASH KRISHTER POR VUAJIN PER BUK TE GOJES FEJA NUK TE PENGON PER ME JETU POR MVARET PREJ SHUM FAKTORVE EDHE JU QE FLITNI KEQ PER FE TE ISLAMIT JU JENI ME TE DOPTIT MORALISHT EDHE SHPITRISHT UNE E RESPEKTOJ GJITHA FET POR NUK DUROJ DIKUSH TE MA OFENDON FEN SE PER FE EDHE PER KOMB JAP EDHE JETEN PRA RRNOFT POPULLI SHQIPTAR EDHE NA NDIMOFT ZOTI E NA JEPT FORC E MENDJE PER ME EKZISTU SI POPULL PUNTOR E I MENQUR DHE I KULTURUAR.
Teuta2 ne 21 March, 2008 06:31:56
avatar
Euuuu Goraan he magjup,gabel ueeek its dicust vetem fjaori yt qe posedon.Po shume i thjesht bree o kuku veq me dit ka gjindesh tkisha zhduk prej dheut o piis, gomar, kafshe, amebe. Po ti je qai arabi , e qai majmuni vetem se po i ndrron emrat. Hajt hajt se te zbulojm mos ta nin a.

Ik bre hup, baju..Shko ne vendin ku duhet te jesh ne ZOO PARK, e ke shume mire aty me qent do te te vendosim, ose me kuajt e eger. Ose me ndonje deve arabe se jane te arabis, e shko bisedo me ata per silamizem he idiooot.
Bajuu hup.
SHQIPETARI I PA FE ne 21 March, 2008 06:39:56
avatar
PA FE SKA ATEDHE, TOPI NUK E LUNE, SHUME E VERTET E PA KONTESTUSHME DHE E DOKUMENTUAR DHE E DESHMUAR EDHE NE MENYRE SHKENCORE,EDHE UNE PO TI DEGJOJA KESHILLAT E BABAIT TIM TASHME TE NDJERE, DO TI KISHA PUNET 10000000000000000........ HERE ME MIRE, POR I KAME NDEGJUAR TE KEQINJET, TE PA FETE, TE PA NJERZIT, QOFTELARGETIT ETJ.ETJ.ETJ.ETJ.ETJ.ETJ. E TASHE ME KA HUMB RRUGA NE OBORRE DHE NUK MUND TA GJEJE AS DEREN E SOKAKUT,POR ME NDIHMEN E ZOTIT DHE NE EMER TE ZOTIT DO TA GJEJE RRUGEN E VERTET DHE RRUGEN E DREJTE E JO RRUGEN E DJALLIT DHE RRUGEN E FALLCIT, POR RRUGEN E ZOTIT, SE NUK KA RRUGE TJETER DHE ALTERNATIV, NE FAKT KA ALTERNATIVA SA TE DUASH POR ATO QOJNE NE HUMNERE DHE NE QORRSAKAK.
Liverpool ne 21 March, 2008 06:42:57
avatar
Valla bre goran ç'po lypshe me ta ** ****** ngoje,po lypshe te gjalle e te vdekur me ti qkerdhy.Ty te ka mbet me na tregu qka ka ne Kosove a jemi musliman a katolik,ta dish nje,ne te gjithe jemi Shqiptare dhe per me i zhduk armiqte nga faqja e dheut ne nje jemi.
plaku i katunit ne 21 March, 2008 06:54:18
avatar
ej o GORAN o ropt ti ****** un ty mor shka i shkins ik pridhu shko per karvate anej mos te shoh ne kosov more qelbsir more pis more bishe malit ik mos ma permend emrin ma kurr ik.....................me falni per shprehje banale po ky gorani edhe majmuni e laperi pe lypin kshtu..............TEUTA respekt per ty motrushe ma e mira je mos te nin te lumt flm per mirkuptim TEUTA
PA FE SKA ATDHE ne 21 March, 2008 03:16:07
avatar
Për të afishuar dhe deklaruar përpara Evropës “rrënjët krishtere të shqiptarëve”, kohëve të fundit në vendin tonë po ngrihen kudo buste të Nënë Terezës dhe emrin e saj po e marrin institucione, sheshe dhe objekte të rëndësishme si në Shqipëri, Kosovë, Maqedoni, Mal të Zi, etj. Po ashtu në shërbim të këtij afishimi edhe Gjergj Kastrioti Skënderbeu (të cilin rilindasit tanë me mençuri ia dolën që ta bëjnë të pranueshëm si hero kombëtar për të gjithë shqiptarët si simbol bashkimi, lirie dhe rezistence), kohët e fundit ka filluar të paraqitet si “atlet i Krishtit”, “shpëtimtar i Evropës së Krishterë nga rreziku osman” etj.
Rasti tjetër është Predikimin i don Shan Zefit, kancelar i Ipeshkvisë katolike të Kosovës në Kravasari të Malishevës të mbajtur me datën 20 Janar 2008, i cili në rastin më flagrant është përjashtuese, urrejtë nxitëse dhe përçarëse karshi shumicës së shqiptarëve të besimit musliman në Kosovë dhe shqiptarëve në përgjithësi. Kisha e Kravasarisë e ndërtuar midis popullatës muslimane e tregon shembullin më të keq të predikimit të fesë së krishtere duke u shndërruar në kishë politike dhe dezintegruese për kompaktësinë shqiptare. Tentimet të cilat bëhen në vazhdimësi nga disa krerë të Kishës Katolike në Kosovë për të neglizhuar, poshtëruar dhe konvertuar shqiptarin musliman, jo vetëm që nuk i shkojnë në favor të mirë, por e prishin imazhin e shqiptarit tolerant dhe e rrënojnë bashkëjetesën e cila është themelore dhe e shtresuar mirë midis popullatës së gjerë, por edhe në trojet shqiptare në përgjithësi.
Kohëve të fundit, në vazhdën e sulmeve të para disa ditëve është